Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1956061
Laatst stond er een link naar een artikel voor barf voor puppen. De puppies hier boycotten nu de kkv en gaan voor barf. Ze vreten gewoon de kkv niet meer.
Ik kan die link niet meer vinden.
Ze zullen toch weer kkv moeten eten, vooral de puppen die straks naar de nwe eigenaar gaan, ons eigen puppie, een slecht eter trouwens, die ga ik wel snel op barf zetten. Dan eet ze dus als een dijk trouwens. Wat is dat toch met die eigenwijze puppen :o
Gr. Ingrid
Door Lizzy
#1956474
vagebond schreef: Laatst stond er een link naar een artikel voor barf voor puppen. De puppies hier boycotten nu de kkv en gaan voor barf. Ze vreten gewoon de kkv niet meer.
Ik kan die link niet meer vinden.
Ze zullen toch weer kkv moeten eten, vooral de puppen die straks naar de nwe eigenaar gaan, ons eigen puppie, een slecht eter trouwens, die ga ik wel snel op barf zetten. Dan eet ze dus als een dijk trouwens. Wat is dat toch met die eigenwijze puppen :o
Gr. Ingrid
Ik weet niet precies welke link je bedoeld. Waar ging het over?

Qua barf en puppen kun je gewoon exact hetzelfde aan de puppen geven als aan de volwassen honden, met twee uitzonderingen en dat is dat je toch wel voorlopig wat makkelijk vleesbot geeft en groenten voer je vanaf een week of 6 a 8 pas langzaam op.
Door vagebond
#1956636
Ja, die bedoel ik, naja ik heb het al gevonden ja. Met die groentes daar was wat mee, okay ik weet t weer, bedankt. Gr. Ingrid
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door