Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1940153
Ik heb hier 10 lege hoefjes liggen en zou hier graag een gezonde snack van willen maken door ze te vullen met vet van de pens die hier in de vriezer ligt.

Zijn er hier mensen met ervaring met het smelten van vet van een pens? Is dit te doen en zo ja, hoe lang duurt het voordat het weer hard geworden is?

Alvast bedankt!
Door Benjy en Misty
#1940452
Uhhh geen idee precies wat het voor een hoefjes zijn maar ze zijn vrij zacht en al mijn honden eten ze al jaren zonden enig probleem.

Maar de vraag was dus over het vet van de pens... hoe lang duurt het totdat het gestold is en hoelang is het dan houdbaar buiten de koelkast? Is het wel houdbaar buiten de koelkast?
Door signmodel
#1940498
ik doe het ook weleens, ik stamp het gewoon aan, doe er wat gedroogde snacks tussen geef ze gelijk(is weer eens wat anders dan de kong) . als je vet buiten de koelkast houdt gaat het schimmelen, maar ds logisch.
overigens eten mijn honden alleen de randjes ervan op, de rest vind ik en hun blijkbaar ook te hard, wat overblijfd gaat wel de kliko in en krijgen ze de volgende x nieuwe.
Door Benjy en Misty
#1940554
Ok, je kunt dus eigenlijk alleen per keer het maken. Gelukkig heb ik kleine porties vet, overigens ook hier blijven de puntjes liggen behalve de vulling die in de puntjes zit niet.  :biggrin2:
Door signmodel
#1941121
Benjy en Misty schreef: Ok, je kunt dus eigenlijk alleen per keer het maken. Gelukkig heb ik kleine porties vet, overigens ook hier blijven de puntjes liggen behalve de vulling die in de puntjes zit niet. :biggrin2:
dat is natuurlijk ook veel te lekker om te laten liggen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door