Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#1907737
Hoi mensen even een vraagje, ik heb inmiddels nogal wat Carnibest Pancreas in de vriezer liggen, ivm Quierro!, maar het gaat niet zo goed en ik denk dat ik het allemaal over ga houden, hij eet het echt niet meer, zelfs met een lepeltje spuugd ie het terug.
Nu vond ie het nooit al lekker, maar het was voor zijn vermoedelijke pancreas probleem.

Ik vraag me af, kan ik dit door de gewone Carnibst geven van Mack, heb nog ongeveer vier rolletjes liggen van 500 gram.
Ik kan er nergens wat over vinden, heb wel carnibest al gebeld, maar alleen Anemarie was er, dus ze laat me straks ff terugbellen.
Hier iemand enig idee!
Door charmed
#1908112
Kan het niet zijn dat hij misselijk is? Eén van mijn honden was ook altijd misselijk, die wilde ook geen Pancreas eten. Maar sinds dat ik haar kleine beetjes geef en 6 x daags, wil ze wel pancreas eten. Het is wel een klus want 's nachts moet de wekker ook staan.

Ik meng het ook wel eens met andere soorten van Carnibest (niet de vette soorten) dus wel met rund, dan hang ik het samen in een zakje in warm water en laat het op temperatuur komen.
Laatst gewijzigd door charmed op vr 21 jan 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door