Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#1895723
hallo allemaal!

zou heel graag (als Reus straks meer dan konijn mag) wat meer gaan barfen. Maarrr, het probleem is als volgt : klein huis, geen vriezer, geen auto.

dus ik ben op zoek naar iemand die bij mij in de buurt woont (Amsterdam Weesper/Plantagebuurt), barft, en mij af en toe wat dingen zou willen door verkopen, of ruimte in de vriezer heeft voor Reus zijn barfhapjes.

wie o wie??

zou in ruil je hond uit kunnen laten als dat eens handig is, of iets dergelijks.

groetjes, Nienke & Reus (die ook best een hondenvriendje wil die niet uit zn bek stinkt naar frolikkies!)
Door Limpy
#1896510
Ik woon ook redelijk bij je in de buurt (oost/watergraafsmeer), wellicht dat je wel eens kleine hoeveelheden van mij kunt overnemen als mijn katten iets nieuws niet blieven.

Tip: de tv staat best decoratief op een lage vrieskast...  ;D
Zoals zovele amsterdammers woon ik ook wel klein en bij mij staat er dus een tafelmodelvrieskastje voor de katsels op de slaapkamer, je moet toch wat als het niet meer in de keuken past.
Gebruikersavatar
Door koekje
#1897449
Ja, ik woon ook in a'dam, vlakbij LAA, in de dapperbuurt (dus vanuit jou 2 haltes met tram 9 of 3 met de 7, of 5-10 minuten fietsen). Ik bestel 4x per jaar bij Kiezebrink, tegen de tijd dat ik weer ga bestellen, zet ik een oproepje. Ot en Sien houden overigens niet zo van hond, ook als ze niet meuren.
Mijn koelvriescombi (1 lade voor de katten, 1 lade voor de mens) staat naast de schouw in de woonkamer, aan de andere kant van de schouw en achter de tv staat mn vrieskistje met kattenvoer. Het kan dus allemaal best, het is alleen wat verder kijken dan de neus in eerste instantie lang is.
Je mag natuurlijk ook meebestellen, maar ik heb echt geen ruimte om dingen voor je op te slaan.
Door sofia
#1897912
Hoi Nienk,

Ik woon in Diemen in de buurt van Duivendrecht en bestel regelmatig bij Richard. Geen punt om wat voor je mee te bestellen en als het niet heel veel is voor je op te slaan. Binnenkort wil ik er een vriezer bij en dan is het helemaal geen probleem. Ik heb 2 honden en dan gaat het hard.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door