Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#1890972
Ik vind het op karton lijken. Hier hebben ze het nog nooit gegeten. Er staat me iets van bij dat het niet de meest geweldige kvv zou zijn; geen gemalen bot of koolhydraten (rijst of tarwe) er in.
Door mirdj
#1891101
Ik heb hier ooit eens prins geprobeerd omdat ik het van iemand had gekregen om te proberen. Ze trokken er allebei hun neus voor op en inderdaad ik vond het ook op karton lijken.
Door Lexi
#1897361
Hier ligt het wel in de vriezer voor "erbij". Lexi vind het best eetbaar. Is inderdaad wel erg fijn en best duur ja. Voordeel is wel dat als je vlees uit de vriezer vergeet te pakken dat dit per portie uit te nemen is en vliegensvlug ontdooid is.
Door Karin&Philip
#1915791
Het leek mij ook wel erg handig, in die schijfjes, en er was niets anders voor handen in de buurt (zie mijn verhaall), maar Philip is er niet gek op... het is lange tanden eten, en alleen met iets anders erdoor... maar ja, hij moet toch eten, dus doe ik dat voor nu maar even. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

(ziet er ook maar raar uit vind ik, grijzig/rozig).
Door Zootje
#1966245
Kwaliteit/prijsverhouding niet best, het ziet eruit als karton en mijn katten eten het niet. Als je het vergelijkt met bv andere merken kvv begrijp ik de prijs van Prins helemaal niet. Vind het echt vies.  :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door