Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ramoontje79
#1890316
Ow... moest dat hier... hahaha

Nou ik ben Ramona... Ik kom uit Brabant, den bosch, we hebben 4 chihuahua's en 1  naja... spring in het veld kruising.
2 van 1,5 jaar (puck en dicky)
1 van 9 maanden (Quila)
1 van 5 jaar (Bo)
en de spring in het veld  chichi van 3

Ik ben/ was al bijna helemaal overgestapt op Barf, tot ik me bedacht dat er meer nodig was dan alleen vlees (en een grotere vriezer..)

Aangezien ik al een aantal maanden informatie zoek op barfplaats en me volledig gestort heb op het voeren van vers heb ik me toch maar eens aangemeld...

Voordat ik Barf gaf, heb ik me ook bezig gehouden met brokken, wat zit erin, wat kunnen ze ermee enz... nou dan stap je vanzelf wel over, gemiddeld betaal je gewoon 20 euro voor 7 kilo rijst!!!  Ik hou me ook bezig met KVV en wat erin zit.. Daarnaast proberen we net als iedereen hier... de perfecte maaltijden samen te stellen... bij gebrek aan vriezer, nu even op een wat lager pitje... maar binnen nu en enkele weken... VOLLEDIG BARF!!! :biggrin2:
Laatst gewijzigd door ramoontje79 op za 08 jan 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jara
#1891969
Voorstellen kun je je overal hier, is niet echt een vaste plek voor  ;)

Welkom hier en succes met het lezen en info zoeken
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door