Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#1884435
Heb zoijuist de zoekfunctie los gelaten op misselijkheidsaanvallen die de hele nacht duren (zonder dat ze leiden tot braken of diarree). En heb veel leesmateriaal gevonden. Wat ik mij afvraag bij de optie om voor het slapen rauwe geitenmelk en rauwe honing te geven is wat het effect hiervan is. Maw waardoor zou een hond niet misselijk worden wanneer hij geitenmelk met honing drinkt? Wat doet de melk met de honing?
Door Lizzy
#1884923
Ik weet het ook niet, wat het precies doet. Maar bij sommige honden werkt het. Ik denk dat veel honden misselijk worden door of honger of een teveel aan maagzuur. Ik ken de misselijkheidsaanvallen van jouw hond niet maar rauwe geitenmelk met rauwe honing kan er voor zorgen dat de maag kalmeert en niet teveel maagzuur aan maakt. Of het voor jouw hond helpt, weet ik dus niet.
Door Bosliefje
#1886085
Wat ik weet is dat door de honing de melk niet gaat schiften in de maag (als je hond melk uitbraakt ziet het eruit als vlokken met water, geschift dus) en dat zou beter zijn en beter verteren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door