Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1857294
Titel even wat verduidelijkt  :)

Voor Noxy  met haar gistprobleem is me dit middel geadviseerd:
http://www.nmlhealth.com/p,58,1821/Micro-comp-NIEUW.aspx
Het is geschikt voor paard, pony, kat en hond, zelfs  voor mensen.
Helaas is een pot van 500gr. echt veel te veel, als je maar een mespunt per dag nodig hebt.
Kleinere verpakkingen zijn nog niet op de markt :-\

Zijn er mensen die dit middel (willen) gebruiken voor hun dier,  en die event.  een pot met mij willen delen?
De prijs is dan gewoon naar evenredigheid van het gewicht, ex. porto voor het versturen naar de gebruiker  :)
Laatst gewijzigd door nova op wo 15 dec 2010, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#1859148
Ik kan in een winkel in de zaanstreek wel een deel van een pot kopen.
Ik krijg altijd een proefje mee om te proberen en dan kan je evt een hele pot kopen als je grote dieren hebt.
Maar hun pakken ook om in 50 gram ect omdat je met een teckel of chi helemaal weinig nodig hebt.
Is er in julie regio niet een winkel met gedragstherapeut die ook zo werkt?
Dit is wel een speciaalzaak.
#1859310
sella schreef: Ik kan in een winkel in de zaanstreek wel een deel van een pot kopen.
Ik krijg altijd een proefje mee om te proberen en dan kan je evt een hele pot kopen als je grote dieren hebt.
Maar hun pakken ook om in 50 gram ect omdat je met een teckel of chi helemaal weinig nodig hebt.
Is er in julie regio niet een winkel met gedragstherapeut die ook zo werkt?
Dit is wel een speciaalzaak.
Ik neem aan wel een speciaalzaak met een dierenarts of therapeut in dienst? (denk dat ik wel weet welke  ;)) Phytonics wordt namelijk niet aan speciaalzaken verkocht  :)
#1859340
Zo jammer dat er niet veel meer van die zaken en praktijken zijn in den lande.
Want je zal een vlinder hondje hebben die op dit middel zou moeten :o

Ik heb daar al veel geluk mee gehad dat ik dingen kon proberen voor Diego, die kon tegen een heel stel dingen niet in poeders, dat heeft me heel veel geld bespaard, dat je maar een beetje hoeft te betalen voor iets en er niet veel weggegooid wordt.
#1859537
sella schreef: Ik kan in een winkel in de zaanstreek wel een deel van een pot kopen.
Ik krijg altijd een proefje mee om te proberen en dan kan je evt een hele pot kopen als je grote dieren hebt.
Maar hun pakken ook om in 50 gram ect omdat je met een teckel of chi helemaal weinig nodig hebt.
Is er in julie regio niet een winkel met gedragstherapeut die ook zo werkt?
Dit is wel een speciaalzaak.
Ik zou hier geen zaak weten die zo handelt  :-\

EEn hele pot kan mijn behandelaar ook voor mij bestellen, ze is diergeneeskundig therapeut en werkt allemaal en alleen met middelen van de groene os, phytonics enz.
Maar ik denk met 100 gr. een hele poos uit te komen, heb maar een mespunt per dag nodig.
En om dan een pond te kopen a 70 eurie, dat is dan wel heel erg veel en in evenredigheid onnodig duur.
Dus als jij voor mij 100 gr. zou willen kopen, dan maak je mij ongelofelijk blij  :D :D
Het is voor Noxy en haar gistenprobleem. Noxy weegt 45 kilo

Ik stuur je een PB
Laatst gewijzigd door nova op wo 15 dec 2010, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
#1859554
geer schreef: Ik neem aan wel een speciaalzaak met een dierenarts of therapeut in dienst? (denk dat ik wel weet welke  ;)) Phytonics wordt namelijk niet aan speciaalzaken verkocht  :)
vandaar mijn vraag hier.

Er zijn wel een aantal producten van Phytonics die verkocht worden via IN, oa bij Medpets.nl.  ;)
Maar   de hoeveelheden zijn op paarden en pony's berekent, ik heb  kamerpony's, die zijn kleiner ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door