Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Antheman
#1854798
Hoi,

Mijn klomp breekt hier..... ::)
Kees eet echt ALLES wat ik hem voorschotel. Nu heb ik eendenkoppen met nek eraan gekregen, dus Kees direct de nek voorgeschoteld. Hij eet normaalgesproken wel de kale nekken, zonder vel ed eromheen. Hij ligt het object te hypnotiseren :biggrin2: Eet het niet.

Herkennen jullie dit?

En dan had ik nog een vraag over voetjes. Ik weet dat veel mensen dit drogen. Ik heb geen droogmachine en ga die ook niet kopen. Kan ik de voetjes evt op lage temp. in de oven laten drogen? Evt met deurtje open?
Door spickenstef
#1855641
het kan zijn dat hij moet wennen aan de eendenkoppen je kan ze mischien eens doormidden doen dan eet hij het mischien wel . op 50 ° in de oven met het deurtje op een kier gaat prima
Door Antheman
#1855698
spickenstef schreef: het kan zijn dat hij moet wennen aan de eendenkoppen je kan ze mischien eens doormidden doen dan eet hij het mischien wel . op 50 ° in de oven met het deurtje op een kier gaat prima
De pootjes liggen idd op deze manier in de oven. Hoe lang moet ik dan ongeveer drogen?

De katten vinden het heerlijk! De nekken heb ik ertussenuit getrokken en het vel plus vlees apart gehouden, dat maal ik voor de katten. Het kraakbeen gaat er nog nét in bij de hond, maar een hele kop is een maatje teveel. Geeft niets. ;) Volgende keer zal ik het doormidden snijden, bedankt voor de tip. Konijnkop en zalmkop vindt de hond uitstekend te doen, dus dat moet lukken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door