Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1692051
kan je dat in de buurt van Zoetermeer ergens kopen?

Ik wil wel weer bestellen bij lupa maar daar zie ik het niet staan, wel hazenrug karkas is dat hetzelfde als haaskarkas die je kan bestellen bij Herby/Richard
Door Borke
#1692055
De laatste haaskarkas die ik van Richard/Herby had, daar zat zowat geen vlees aan, meer een zak botten met bloed  :-\
Toen heb ik bedacht dat maar niet meer te bestellen... in ieder geval niet bij hen.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1692062
Bij Herby ken ik alleen de hazenruggen, die zijn volgens mij hetzelfde als die van lupa.
Wel zijn ze behoorlijk hard (vergelijk met 'medium' geitenribben) en er zit weinig vlees aan.
Anders lupa gewoon even mailen of ze ook echt karkas heeft, meestal heb je snel antwoord terug.
Door DJ_Doerak_Tucker
#1692345
Misschien te laat en heb je je antwoord al, maar ik had hazenrugkarkas bij lupa besteld deze week en deze waren er niet meer, pas het volgende jachtseizoen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1692770
Nee nog niks terug gehad.
jammer dan maar wachten totdat ik het bij de poelier op de markt in Pijnacker kan kopen,komt ook in augustus september ;)
Door linda1985
#1846040
Misschien een hele late reactie maar ik heb er nog best veel en voer ze maar af en toe, maar je moet ze dan wel afhalen in Boxtel ;)
Door Daphne&Jayden
#1846429
linda1985 schreef: Misschien een hele late reactie maar ik heb er nog best veel en voer ze maar af en toe, maar je moet ze dan wel afhalen in Boxtel ;)
Mocht je ze er te veel hebben, wil ik er wel van je overnemen, ik woon bij jou in de buurt.  :)
Door linda1985
#1846527
Ik heb er nog een stuk of 6, verpakt per 2, dus zo'n 12 stuks. Laat maar weten, ook wat je ervoor wilt geven ;) Ik voer ze toch veel te weinig  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door