Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#180350
esse heeft net tijdens t wandelen een rat opgegeten,
kan dat kwaad?
ze heeft m van de kat gekregen en wilde m niet loslaten?

ze is wel geent maar ja....
ik weet niet of t kwaad kan voor haar en pde pups nu?
Door Lupa
#180367
nee het kan gen kwaad mits de rat niet door vergifteging om het leven is gekomen, dus goed in de gaten houden.
Was het een rat of een muis, want een rat is toch een behoorlijk groot beest
Door Lupa
#180392
ik denk niet dat er reden is tot paniek als het door de katten is gevangen dan was die zeker gezond, dus essie heeft heerlijk gebarft
Door Joan
#180396
Jaaahhh, geef Essie dan ook eens wat te eten!!! ;D

Overigens willen mijn katten niets met beesten te maken hebben die al dood waren toen ze ze vonden; nee, 't moet vers gevangen worden. Hopelijk denken jouw katten er over 't algemeen ook zo over....dan is er minder kans dat de rat vergiftigd was! ;)
Door danielle1980
#180414
Joan schreef: Jaaahhh, geef Essie dan ook eens wat te eten!!! ;D

Overigens willen mijn katten niets met beesten te maken hebben die al dood waren toen ze ze vonden; nee, 't moet vers gevangen worden. Hopelijk denken jouw katten er over 't algemeen ook zo over....dan is er minder kans dat de rat vergiftigd was! ;)
eten geven :o :o :o
die hond eet me toch al veel ;D

ze word nu gewoon kieskeurig,
eerst rundvlees stelen en nu een rat op eten. :(

misschien vind ze de cb niet genoeg meer :P
Door casangio
#180508
tieneke schreef: Waterkonijn is in Belgie eenware delicatesse ;) ;D :P

:o :o :o :o Ja, dat klopt, behalve als ze gif hebben gegeten uit die buizen die ze langs de waterkanten overal hebben geplaatst. >:( >:( >:(
Door tieneke
#180548
CaSanGio schreef:


:o :o :o :o Ja, dat klopt, behalve als ze gif hebben gegeten uit die buizen die ze langs de waterkanten overal hebben geplaatst. >:( >:( >:(
Gelukkig lust ik het niet! ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door