Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1796274
Sammy heeft meerdere vetbultjes.

1 op haar voorpoot, 1 op haar schouder en 1 achter haar oor. Deze zijn vrij klein, ongeveer 0,5 cm
Daarnaast heeft ze er 2 in haar lies-buik zitten, deze zijn een stuk groter, ongeveer 4-5 cm.

Ze zijn allemaal aangeprikt en verder controleer ik ze steeds of ze van structuur veranderen.
Ze zitten gelukkig niet in de weg dus we hoeven het niet te laten opereren.

Nou heeft ze een bultje op haar achterpoot en ben ik er eigenlijk voor 99 % zeker van dat dit ook een vetbultje is.
Hij voelt het zelfde aan als hoe de rest aanvoelde toen ik ze net ontdekte, het is zo groot als een speldenknopje en is hard.

Is het toch verstandig om het aan te laten prikken??
Het is niet dat ik niet naar de DA wil, maar Sammy is panisch bang bij de DA dus als we niet hoeven dan liever niet  :-\
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#1796620
MarijeEnBoomer schreef: Voor m'n eigen geruststelling zou ik het toch aan laten prikken :-\
Ja, dat gevoel heb ik zelf ook, ik vertrouw bultjes namelijk niet zo  :-X
maar dacht, ze heeft er al 5 en deze voelt hetzelfde dat er een grote kans is dat dit ook een vetbultje is.

Maar inderdaad, voor mn eigen geruststelling zal ze er toch aan moeten geloven  :-\
Door Robian
#1796799
De kans is inderdaad groot dat het een vetbult is.

Maar ik zou het idd ook even na laten kijken
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door