Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1766972
Ja mag wel,met alles er omheen ook,maar ik zou er geen hele maaltijd van maken.
Door dancingdaydream
#1767203
nee, ook bedoeld als voor het lekkere. wil ook eens experimenteren met in de droger.

heb al maanden een zak in de vriezer liggen, maar wij eten het eigenlijk niet... :-[
Door Storm-en-Moos
#1771721
Zat hier toevallig ook aan te denken, heb hier namelijk een Toko om de hoek zitten, waar de gamba's (afhankelijk van grootte) 5-7 euro de doos (kilo) kost. Bij het formaat dat ik voor onszelf koop, zitten er dan een stuk of 40 in. Ik dacht eraan om ze dan te gaan drogen, weet alleen nog niet goed hoe, heb namelijk geen droger, maar wel een hete luchtoven en heb begrepen dat het daar ook mee kan. Dacht dat ik me al redelijk had ingelezen, helaas is tegendeel waar.. heb al veel gelezen over het BARF en toch krijg ik elke dag weer zoveel nieuwe info en merk ook elke dag weer hoe verslavend het is, maar hoe kan het ook anders als je in zo'n korte tijd (1 week KVV en nu 2e dag BARF) zo ontzettend veel positieve veranderingen ziet.
Door wenche
#1771744
ik heb ze laatst ook gedroogd en nog voor ze klaar waren, waren ze al op... De hondjes hadden de droger vakkundig open gemaakt en ontdaan van de garnalen...
Nu heb ik surimisticks om te drogen, en de schuurdeur blijft hermetisch afgesloten...
Door TMG1961
#1771924
Storm-en-Moos schreef: Zat hier toevallig ook aan te denken, heb hier namelijk een Toko om de hoek zitten, waar de gamba's (afhankelijk van grootte) 5-7 euro de doos (kilo) kost. Bij het formaat dat ik voor onszelf koop, zitten er dan een stuk of 40 in. Ik dacht eraan om ze dan te gaan drogen, weet alleen nog niet goed hoe, heb namelijk geen droger, maar wel een hete luchtoven en heb begrepen dat het daar ook mee kan. Dacht dat ik me al redelijk had ingelezen, helaas is tegendeel waar.. heb al veel gelezen over het BARF en toch krijg ik elke dag weer zoveel nieuwe info en merk ook elke dag weer hoe verslavend het is, maar hoe kan het ook anders als je in zo'n korte tijd (1 week KVV en nu 2e dag BARF) zo ontzettend veel positieve veranderingen ziet.
Met een oven kan drogen ook, maar als ik het goed heb zou je wel de deur een stuk open moeten laten staan.
Door Nynke
#1771925
wenche schreef: ik heb ze laatst ook gedroogd en nog voor ze klaar waren, waren ze al op... De hondjes hadden de droger vakkundig open gemaakt en ontdaan van de garnalen...
Nu heb ik surimisticks om te drogen, en de schuurdeur blijft hermetisch afgesloten...
de rotbeesten                                                          :D :D :D :D :D :D :D
Door dancingdaydream
#1772295
Storm-en-Moos schreef: Zat hier toevallig ook aan te denken, heb hier namelijk een Toko om de hoek zitten, waar de gamba's (afhankelijk van grootte) 5-7 euro de doos (kilo) kost. Bij het formaat dat ik voor onszelf koop, zitten er dan een stuk of 40 in. Ik dacht eraan om ze dan te gaan drogen, weet alleen nog niet goed hoe, heb namelijk geen droger, maar wel een hete luchtoven en heb begrepen dat het daar ook mee kan. Dacht dat ik me al redelijk had ingelezen, helaas is tegendeel waar.. heb al veel gelezen over het BARF en toch krijg ik elke dag weer zoveel nieuwe info en merk ook elke dag weer hoe verslavend het is, maar hoe kan het ook anders als je in zo'n korte tijd (1 week KVV en nu 2e dag BARF) zo ontzettend veel positieve veranderingen ziet.
Gewoon een droger kopen! Bij Aximax heb je er al 1 voor 25 (+7,- verzendkosten) en het is ideaal! Veel goedkoper ook dan in de oven drogen. Als je doordeweeks bestelt heb je hem met 2-3 dagen in huis!
Door Storm-en-Moos
#1772877
TMG1961 schreef: Met een oven kan drogen ook, maar als ik het goed heb zou je wel de deur een stuk open moeten laten staan.
Kan hier niet, heb de oven in de combimagnetron, dus deur moet dicht om aan te zetten!
dancingdaydream schreef: Gewoon een droger kopen! Bij Aximax heb je er al 1 voor 25 (+7,- verzendkosten) en het is ideaal! Veel goedkoper ook dan in de oven drogen. Als je doordeweeks bestelt heb je hem met 2-3 dagen in huis!
Zojuist besteld, ben benieuwd!
Laatst gewijzigd door Storm-en-Moos op wo 29 sep 2010, 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door