Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#1758433
Voor Ivan ben ik inmiddels al een tijdje bezig met een eliminatiedieet konijn.
En opzich is er wel vooruitgang, maar zijn ontlasting kan zo weer omslaan. Al heb ik meer het idee dat dat door stress komt dan door iets lichamelijks.
Nou zit ik te denken om wellicht voor hem is een mixje te maken (of 1 soort te pureren)
Welke groente zou het beste gaan qua poeperitus? Iets wat stopt?
Misschien heeftie er wel behoefte aan, wat meer vezels? Dat het gelijk zorgt voor minder diarree??
#1758453
Van individuele groentes in het BARF menu weet ik niet de precieze werking.
Wel heb ik inmiddels op BP geleerd dat groentes die boven de grond groeien ontlasting bevorderen
en... je raadt het al... groentes onder de grond werken stoppend.
Ik ben benieuwd naar andere reacties en lees even mee.

Succes ermee!
Ineke
#1759185
Ik zat zo eens in mijn hoofd een lijstje te maken van groentes die onder de grond groeien. Ik kwam op: wortel, bietjes, koolraap, knolselderij, venkel, radijs (is dat wel een groente?). Weet iemand er nog meer?
#1765391
Jasmin schreef: Ik zat zo eens in mijn hoofd een lijstje te maken van groentes die onder de grond groeien. Ik kwam op: wortel, bietjes, koolraap, knolselderij, venkel, radijs (is dat wel een groente?). Weet iemand er nog meer?
Ik weet er ook nog een: asperges, hier erg favoriet en schorseneren groeien ook nog ondergronds!  ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door