Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Pattie
#175696
mijn hond kreeg altijd smorgens brokken en savondsa rodi.. sind een week eet hij alleen carnibest en nu gaat hij stinken..!! hoe kan dat..?? hij ruikt nooit naar hond..!! :-\help want ik vind dat vies..!!
Laatst gewijzigd door Pattie op ma 27 sep 2004, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#175748
dat is het ontgiften........duurt ff en dan heb je weer een lekker hondje!!! ;)
Door Netty
#175800
even vol houden :-\, ontgiften heet het, dat gaat allemaal over, en dan komt er een prachtig hondje uit, met een mooie vacht, en de stank is dan weg :D.
ik heb 2 van die stinkbommen in huis gehad ;) ;D
Door Pattie
#175820
oke..!! gelukkig maar..!! ik dacht dat het zo zou blijven.. :-\ hij verhaart zeker ook om dezelfde reden..??
Laatst gewijzigd door Pattie op di 28 sep 2004, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#175825
[quote="Pattie"]hij verhaart zeker ook om dezelfde reden..??
[/quote]

Ja, dat hoort er ook bij. ;)
Door Pattie
#175854
maar nog even 1 vraag dan..hij kreeg altijd al rodi toen had hij dat allemaal niet..!! komt het nu dan doordat hij alleen nog maar vers vlees krijgt..??
Door Lizzy
#175862
Dat kan. Ik weet niet wat voor brokken je gaf, maar als daar veel troep in zat, dan kan het zijn dat hij nu pas echt aan het ontgiften is geslagen. Maar als dit niet binnen een redelijk termijn van een aantal weken over gaat, dan zou je een ander merk versvlees kunnen proberen want dan zit er misschien net iets in het voer waar jouw hond van gaat stinken. Dat kan ook.
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door