hallo ,
bij deze graag volgende opmerking ivm Naturis:
op 24/08 had ik opnieuw enkele dozen Naturis gekocht bij een verdeelpunt hier bij mij in de buurt ( 2 dozen kip compleet / 1 doos kip-rund / 1 doos lam = totaal 86,40€ )
Zoals gewoonlijk kregen mijn show en fokhonden dit vlees , mijn andere honden enkel korrels
De volgende dag hadden ALLE 3 de honden die het vlees hadden gegeten diaree : ( en in een erge mate dat ik zelfs NIET met hen op show kon ... Daar ging mijn inschrijvingsgeld van 63€ ook nog eens in de lucht !!! )
Het vlees had ook een heel rare 'bedorven' reuk , zowel de kip , de kip-rund als de lam .
De dag erop heb ik Dan eens aan 2 andere honden het vlees gegeven en zoals ik had gedacht .... Deze morgen hadden zij ook diaree !!! :busted:
Dus ... Mijn conclusie is dat ik 4 dozen bedorven vlees heb gekocht !!
Nu had ik graag een reactie ontvangen van Naturis hoe zij dit gingen oplossen .
Groot was mijn verbazing dat : 1°) dit een 3-tal dagen duurde vooraleer ik een antwoord kreeg ; als ik bestelde kreeg ik dezelfde dag nog een antwoord !!!
2°) ze doodleuk melden dat ze op reis waren ??? maar bestellen kon men wel ????
3°) ikzelf het initiatief moest nemen om alles terug te sturen naar verkooppunt en ze dan gingen kijken wat er met het vlees aan de hand was ; dan gingen ze "eventueel" kijken om mijn geld terug te geven ( ... en intussen dezelfde worsten nog eens aan iemand anders verkopen mss... dat wilde ik niemand aandoen ! )
Ik verbruikte vaak zo'n 150 à 200kg vlees / anderhalve maand... en dan zo'n "service" !!!
MIJN HONDEN verdienen beter ...
nog mensen met zo'n ervaringen ?