Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#1742742
Meneertje was weer aan het plukken geweest in zijn vacht. Ga ik kijken vanmorgen wat er aan de hand is, zie ik bij en op z'n balletje irritatie. Nou zalf erop gedaan vanmorgen. Gaan werken. Kom ik terug thuis zie ik weer meer uitgetrokken haren liggen. Hmmm. Kijken voor een tweede zalfronde, is het veel erger geworden. Ok dan maar naar de DA. Is maar goed ook. Hij heeft een heftige ontsteking aan z'n balletje. Mega AB kuur. Arm ventje, geen wonder dat hij zo wilde likken, zal wel goed pijn doen. Gelukkig voelde het weefsel verder goed aan.

groetjes van Hanna.
#1745267
De huid rondom zijn balletje is niet meer rood. Het balletje zelf is wel nog enorm gezwollen en rood. Er zit dus wel verbetering in. Hij likt er ook niet meer aan. Hij voelt zich dus weer prima.
We gaan vrolijk verder met de AB.
Ik ga nu wel een homeopatische apotheek aanleggen voor de hondjes. Ik wil traumeel, probiotica en msm. Dat komt denk ik altijd van pas. Oh en natuurlijk bach rescue.

groetjes van Hanna.
#1745864
Nou gisteravond zag het er weer slechter uit. Er zit een zwarte korst op met pus eronder. Hij likt er nu ook weer aan. Ik hoop dat de AB zijn werk gaat doen. Anders dan staan we weer bij de DA binnenkort.
Ik zal het nog even aankijken.

groetjes van Hanna.
#1746360
Ik heb er net groene leem opgesmeerd. Mijn schoonzusje had nog een tube liggen. Het doet em duidelijk wel zeer die leem. Dat trekt waarschijnlijk nogal.
Hoe lang moet er dat nu op blijven zitten?

groetjes van Hanna.
#1748660
Nou het ziet er nog steeds niet uit. De AB zal sowieso niet voldoende zijn. Ik ga voor de zekerheid vanavond maar weer even naar de DA.
Ik smeer nu iedere avond met groene leem, maar dat likt hij er wel weer af natuurlijk.

groetjes van Hanna.
#1749248
Nou vanavond inderdaad naar de DA geweest. De ontsteking is goed aan het genezen, maar de huis is afgestorven en daarom ziet het er zo slecht uit. Het gaat tijd kosten, maar het zou gewoon goed moeten komen. De AB is met 10 dagen verlengd.
Ik ben weer gerustgesteld.

groetjes van Hanna.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door