Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door minoes
#1742383
vanmiddag ga ik naar de turkse winkel en wil daar wat vlees in slaan.
ik wil daar lamsvlees gaan halen,maar hebben jullie nog meer suggesties wat ik eventueel nog meer kan mee nemen voor afwisseling.
ik heb bij de kippenpoelier die bij ons vrijdags staat kipnekken en kippenkarkas kunnen regelen die neemt die volgende week mee een paar kilo.
morgen naar de visboer voor zalmkoppen en mischien nog meer.
wat vinden ze nog meer erg lekker van vis of een goede aanrader.
Door Anne in Zweden
#1742420
Bij vis kun je je het beste concentreren op vette soorten - zalm, sardientjes, haring, tonijn [als je ergens nog een miljoen euro hebt liggen die zich vervelen... :D]. Witte vissoorten voegen weinig toe aan je menu, omdat die niet vet zijn, en juist de vetten zijn heel goed.

Ik weet niet wat je turk allemaal te bieden heeft, maar kan me voorstellen dat die bv. ook geit heeft. Je zou om organen kunnen vragen, en om het vlees natuurlijk, al weet ik niet wat het kost.

In ieder geval krijgen je hondjes zo langzamerhand een lekker menu voorgeschoteld! :)
Door wendy71
#1742596
Bij de islamiet kan je vaak ook terecht voor lams/geitenpens, en lamsharten/nier/lever, strotjes enzo.., en de onvermijdelijke lamskop. :D
Door Anne in Zweden
#1742599
wendy71 schreef: Bij de islamiet kan je vaak ook terecht voor lams/geitenpens, en lamsharten/nier/lever, strotjes enzo.., en de onvermijdelijke lamskop. :D
Wacht daar nog maar effe mee, Minoes! Die is wel errug hard voor een beginner! :D
Door minoes
#1742677
ik heb alleen geitenpens en lamspens besteld.
geitenstrot en lamstrot(of was deze juist te hart)
dan mix ik het een beetje dat ze niet te veel hard heb.
ze moeten het hier bestellen wist ik ook niet.
dus ik kan nog niet echt een goeie menu samen stellen.
dus moet even kijken wat ik er vanavond zal geven,want wil wel verder met vers vlees voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door