Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jeanette42
#1732394
Gaat met kvv het principe ook op dat je minimaal 4 diersoorten dient te geven? Dan moet je dus minimaal 4 verschillende soorten kvv hebben? Veel mensen geven maar 1 soort nl.
Door charmed
#1732401
KVV waar vitamines aan toegevoegd zijn zoals bij Carnibest hoeft dat niet persé. Maar als je iets van Haaks Barf, Shaweca, Carnivoer of Darf hebt. Daar moet je wel weer meerdere soorten gaan voeren, omdat 1 soort niet compleet is. Daar moet je wel met verschillende diersoorten afwisselen.
Door dancingdaydream
#1732992
Ja, in principe wel :) Je kan altijd iets afwisselen voor de leuk.

Ik geef hier ook gewoon alleen maar CB, daar zit dus de vitamine-premix in en kan gewoon als enige soort gegeven worden. Af en toe wissel ik eens af met de CB eend, maar die is wat prijziger dus gewoon voor afwisseling. En als beloning doe ik wel eens kalkoen of konijn filet.
Door Too
#1733092
[quote="jeanette4207"]
Dus als een soort compleet is, mag je het dus toch gewoon bij 1 soort houden ook al zit er alleen maar kip en/of rund in?
[/quote]

ja hoor dat kan, compleet is compleet
Wil je t kvv-en optimaliseren dan wissel je verschillende merken en smaken af
Door bloemetje
#1733121
[quote="jeanette4207"]
Gaat met kvv het principe ook op dat je minimaal 4 diersoorten dient te geven? Dan moet je dus minimaal 4 verschillende soorten kvv hebben? Veel mensen geven maar 1 soort nl.
[/quote]

Ze vallen er niet van om. Maar wij vinden het hier beter om soorten KVV (en daarmee dus liefst diersoorten) af te wisselen. Of KVV-dagen af te wisselen met BARF-dagen en dan kun je op die barfdagen diersoorten voeren die niet in de KVV zitten!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door