Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Vleesvoer
#1724581
Goedemorgen Vleesvoerders :P

Ik zal me eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste bericht is. Ik ben Raymond wellicht dat sommige van jullie mij kennen van onder andere het duitseherderforum. Nouja het zal jullie dan niet meer verbazen dat ik een duitse herder heb waarmee ik in de IPO train. Daarnaast ben ik inmiddels al weer 6 jaar pakwerker in deze tak van sport en heb ik nog altijd veel plezier in de training. Sinds kort ben ik eigenaar van mijn eigen webshop in vleesvoer.

Sorry kreeg bericht dat dit commercieel was dus heb de tekst aangepast!
Laatst gewijzigd door Vleesvoer op do 19 aug 2010, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#1724593
ik geef wel bibi en cb...dit omdat ik het er als echt vlees uit vindt zien en ik denk ook dat het van goede kwaliteit is aangezien mijn honden er het dan goed op doen en niet geheel onbelangrijk....ze eten het met smaak!
daarbij zit er gemalen bot in ipv een supplement..
Door Fido
#1724614
[quote="Vleesvoer"]
Goedemorgen Vleesvoerders :P

Ik zal me eerst even voorstellen aangezien dit mijn eerste bericht is. Ik ben Raymond wellicht dat sommige van jullie mij kennen van onder andere het duitseherderforum. Nouja het zal jullie dan niet meer verbazen dat ik een duitse herder heb waarmee ik in de IPO train. Daarnaast ben ik inmiddels al weer 6 jaar pakwerker in deze tak van sport en heb ik nog altijd veel plezier in de training. Sinds kort ben ik eigenaar van mijn eigen webshop in vleesvoer.

Ik ben heel erg benieuwd welk compleet voer jullie geven en waarom?  :)

[/quote]

Wat is exact de reden, behalve dan dat je " benieuwd" ben, waarom je op een rauwforum wil weten welke merken er gevoerd worden?

Je bent immers commercieel bezig  ;) niks mis mee ik ben ook onderneemster met een giga raakvlak wat een rauwforum betreft. Maar ik heb meer het gevoel dat je nu gewoon wil weten wat jij het beste kan inkopen. Laakt mij als je onderbouwt wil verkopen dat je zélf je kennis verhoogt en daarmee zélf je keuze kan maken en je je klanten zélf een onderbouwd verhaal kan geven wat je reden is om een bepaald merk te verkopen.
Lijkt me erg lastig als je een klant heb die meer onderbouwing wil hebben dat je moeten zeggen " dat zeiden ze op een forum  :D".

Veel succes met je onderneming!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door