Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Nadia
#1704105
De mixen van kiezebrink, die op de site van Lupa staan, zijn deze compleet??
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar krijg geen gehoor.
Heeft iemand dee al gehad? Ervaring?
Gebruikersavatar
Door choopy
#1704193
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn deze niet compleet..
Ku je Jolanda van Lupa niet bellen. mailen.. neem aan dat zij dat ook wel weet.
Door Nadia
#1704254
Ik heb dr tepakken gekregen (wat een aardige vrouw!)
Ze zei dat de een het wel compleet vind de ander niet. er zit geen groentes in.. (dat maakt me niet zo uit)
Vlees+bot samen is 70% orgaan is 30%

Dus naar mijn idee niet geschikt om als hoofdproduct te geven.. Maar de all animal konijn is me te duur en de haaksbarf konijn al helemaal! Maar voor zo af en toe erbij prima!

Nu ervaar ik dubbel en dwars hoe fijn het is om te barfen, zodat je weet wat je voert.. Nu de poezels nog zover krijgen dat ze alles willen eten en niet mn menu door de war schoppen :)
Door Limpy
#1704263
Volgens mij zit er wel veel bot in die mixen, als ze het hier al eens krijgen vul ik het aan met spiervlees omdat obi-wan en limpy anders geheid verstopt raken... dacht dat de % aan orgaan lager waren, exacte samenstelling is anders ook terug te vinden op de site van kiezenbrink.
Door Limpy
#1704276
http://www.kiezebrink.nl
Links in menu staat diepvries...aanklikken, dan naar produktinformatie en daar kun je naar de divers diersoorten gaan alwaar je rechts op info-icoontje kunt klikken voor de exacte verhoudingen.
Door Nadia
#1704281
ahhhh kijk!! Dat levert meer op.. Moest wat verder kijken dan mn neus lang was. Best overzichtelijke site als je hem snapt :)
Door Limpy
#1704299
u zoekt...wij vinden  ;D ;D ;D
Tis dat ik ook wilde weten wat erin zat voor ik het evt wilde kopen en hun site via mn werk al kende en de weg daar wist...

Hun mixen zijn prima voor gemalen bot als je luie kauwers hebt (en daar heb ik er een paar van af en toe) maar dan zijn de vleesmix/botmix van herby of richard een stuk goedkoper....daar doe je ook spiervlees en orgaan doorheen.

de fazantmix vinden ze hier ronduit bah, maar het zijn ook niet zo´n wildeters dus leuken we dat op met blikje vis  :D
Door Nadia
#1704303
Ik zal er iets van spiervlees bijgeven!! Fazantenbouten vielen ze hier op aan als echte tijgers.. Dus hoop dat ze dit oo klusten
Door mysmoothcollies
#1704367
Ik geef ze er regelmatig bij naast verschillende KVV's en dat bevalt prima! ;D, zowel de Hazemix als de Konijnenmix worden hier graag gegeten en de ontlasting is goed. Niet te hard en wit ofzo. De Fazantenmix eet de ene hond graag, de andere minder, maar als ik er een beetje pens doorheen doe gaat het prima nu. Dus ik vind het een mooie aanvulling qua vleessoorten. Ook het spiervlees is prima van kwaliteit, beter als Herby vind ik persoonlijk. De vis van Kiezebrink is ook prima. Voor het eerst met iemand samen 20 kg gekocht.
Door Lil
#1705872
[quote="Nadia"]
Ik heb dr tepakken gekregen (wat een aardige vrouw!)
Ze zei dat de een het wel compleet vind de ander niet. er zit geen groentes in.. (dat maakt me niet zo uit)
Vlees+bot samen is 70% orgaan is 30%

Dus naar mijn idee niet geschikt om als hoofdproduct te geven.. Maar de all animal konijn is me te duur en de haaksbarf konijn al helemaal! Maar voor zo af en toe erbij prima!

Nu ervaar ik dubbel en dwars hoe fijn het is om te barfen, zodat je weet wat je voert.. Nu de poezels nog zover krijgen dat ze alles willen eten en niet mn menu door de war schoppen :)
[/quote]

haaksbarf is ook alleen compleet als je voldoende afwisselt  ;) Ben benieuwd of het gaat bevallen...
Door Nadia
#1705901
Het is sowieso allemaal in combi he. Ik ga straks een stuk of 6 verschillende kvv's voeren
Door smulpaap
#1705906
[quote="Nadia"]
Kijk aan! De fazant is gewoon een hele fazant zoner veren en filets. Lijkt me ideaal!
[/quote]

Ik heb die fazantkarkassen ook van Kiezebrink ,zien er altijd prima uit
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door