Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1682227
Ik had een vraagje Beau heeft misschien giardia hij heeft al een paar weken diaree en het wisselt wel eens, het is tussen door ook wel weer een wat beter.
Heb vanmorgen naar Erwin gebeld en daar werd dat gezegd, moet nu kipfilet geven wel 10 keer per dag dat drie á vier dagen en als het dan nog niet beter is ontlasting opvangen van drie dagen en in de koelkast bewaren (baaaah).
Dan wordt er een test gedaan en die moet uitwijzen of het  giardia is.
Ze zij ook gemalen kippennekken, ik heb geen molen maar wel een blender waar je ook ijsblokjes mee kan malen, kan je daar ook kippennekken ingooien of zou dat niet gaan.
#1682254
pfffff......normaal zou ik zeggen dat t niet kan ,  met een gewone blender, weet niet hoe het met zo een ijsblokjes blender gaat....
zou de nekjes eerst klein snijden en dan proberen.
ff kijken dat de blender niet te warm gaat worden of stinken naar rubber
voorzichtig proberen.
maar kippennekken gaan toch ook makkelijk door zo een ouderwetse vleesmolen=
gaat veel gemakkelijker  :biggrin2:
Door deja
#1682300
Nou dan doe ik het maar niet want heb hem nog niet zo lang, maar ik heb de nekken met een schroevendraaier van elkaar gehaald en met de snoeischaar bevroren in hele kleine reepjes geknipt nou dat moet toch wel goed gaan denk ik.
Hoop echt dat het daar mee overgaat, menneer eet nou 10 per dag, maar vrees ook voor Deja.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door