Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marion Veronica
#1665483
Mijn heerlijke pups zijn nu vijf weken. Ik ben begonnen met afspenen toen ze vier weken oud waren, met Energique en soms een klein beetje tartaar erdoor. Nu een week later eten ze het nog niet echt goed. Ze lusten het wel maar als ze moeder zien vergeten ze alles en willen ze bij haar drinken. Ik kan haar echter ook niet altijd apart houden.
Ik doe bij de pups een balletje in hun bekjes en dat eten ze vaak wel op. Er zijn er ook een paar die al aardig uit het bakje kunnen eten. Dat doe ik dan diverse keren per dag. Maar het is nog lang niet zo dat ze echt vier keer per dag redelijk wat vlees eten.
Heeft iemand tips voor mij of is dit normaal en maak ik me te druk?
Alvast bedankt voor de reacties.
Door Fige
#1665502
Hallo Marion, absoluut normaal. Ik heb dat ook altijd met de puppen. Neem mij elke keer voor om mij niet druk te maken, maar dat is lastig. Ik geef ze , net als jij ook stukjes vlees in de bek om ze toch te laten proeven. Maar....... als ze verhuizen eten ze allemaal! Gewoon aanbieden en het z'n beloop laten. Succes!
Door tessa
#1665798
Ja, bij mij altijd precies hetzelfde.
Met een week of 6 a 7 gaat het wel goed maar daarvoor eten ze maar mondjesmaat .
Laatst gewijzigd door tessa op di 29 jun 2010, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1665966
Marion Veronica schreef: Mijn heerlijke pups zijn nu vijf weken. Ik ben begonnen met afspenen toen ze vier weken oud waren, met Energique en soms een klein beetje tartaar erdoor. Nu een week later eten ze het nog niet echt goed. Ze lusten het wel maar als ze moeder zien vergeten ze alles en willen ze bij haar drinken. Ik kan haar echter ook niet altijd apart houden.
Ik doe bij de pups een balletje in hun bekjes en dat eten ze vaak wel op. Er zijn er ook een paar die al aardig uit het bakje kunnen eten. Dat doe ik dan diverse keren per dag. Maar het is nog lang niet zo dat ze echt vier keer per dag redelijk wat vlees eten.
Heeft iemand tips voor mij of is dit normaal en maak ik me te druk?
Alvast bedankt voor de reacties.
Gefeliciteerd met je pups! Wat voor ras is het? Ik denk een klein ras?
Door Marion Veronica
#1667289
Ja, Markiesjes
Afbeelding

Het zijn zulke schatjes! Ik wil ze graag laten zien maar op een of andere manier lukt het niet
om meerdere foto's tegelijk te plaatsen.
Ik probeer het een andere keer nog wel opnieuw.
Het vlees eten ging vandaag al weer ietsje beter!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door