Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Francisca
#165123
Eigenlijk gaat het nu best goed met Mika, alleen hij is zo mager. :'(
Hij krijgt 's morgens en 's avonds eten, van vaker eten krijgt hij diarree. Tussendoor krijgt hij kaas of een paar stukjes hachee-vlees en dat gaat goed.
Zou ik hem satinballs kunnen geven om hem sneller aan te laten komen of ben ik te ongeduldig? :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165257
Ik denk dat die daar ook erg snel van aan de diarree gaat. Volgens mij is een portie geduld nog het meest gezonde wat je 'm kan geven. :D
Door Francisca
#165267
[quote="Angelique"]
Ik denk dat die daar ook erg snel van aan de diarree gaat. Volgens mij is een portie geduld nog het meest gezonde wat je 'm kan geven. :D
[/quote]
Daarom twijfelde ik dus ook. Wel moeilijk hoor maar goed, geduldig zijn dan maar. ;)
Door Truus
#165279
Als Mika verder gezond is, zou ik me er niet zo druk over maken. Beter te mager dan te dik ;).
Sommige honden die erg bewegelijk zijn, komen heel moeilijk aan.
Ach...wie weet, straks krijgen we nog een keer een topic van....Hoe kan ik Mika het beste af laten vallen ;) :D
Door Francisca
#165284
[quote="Truus"]
Als Mika verder gezond is, zou ik me er niet zo druk over maken. Beter te mager dan te dik ;).
Sommige honden die erg bewegelijk zijn, komen heel moeilijk aan.
Ach...wie weet, straks krijgen we nog een keer een topic van....Hoe kan ik Mika het beste af laten vallen ;) :D
[/quote]

Als dat nog eens zou kunnen. ;D
Weet je ik ben gewoon overbezorgd. Ik had zitten rekenen en hij mist dus een kwart tot 1derde lichaams gewicht. En zijn ruggegraat zet alweer aan, dat voelen we gewoon, dus het gaat ook wel goed komen. ;)
Hé, het zou handig zijn als Timo een kilo of wat kon 'doneren'. ;D ;)
Door 202spots
#165318
Waarom zou die van Satinballs aan de diarree gaan ???
Door Francisca
#165326
[quote="202spots"]
Waarom zou die van Satinballs aan de diarree gaan ???
[/quote]

Omdat hij een hele tijd aan de diarree is geweest. En nog steeds moet ik voorzichtig zijn met wat ik hem geef. Van yoghurt en cottagecheese gaat het bv weer mis. Van drie keer voer op een dag krijgt hij ook weer diarree.
Maar ik sta open voor sugesties hoor. ;)
Laatst gewijzigd door Francisca op zo 12 sep 2004, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#165330
Als je nooit eerder Satinsballs hebt geprobeerd,dan kan je misschien proberen hoe die reageerd ???
Wie weet gaat 't goed.
Door Francisca
#165337
Oke nu twijfel ik weer.
Als ik het gewoon als beloning of als extra bij de kvv geef, kijken of het goed gaat?
Ik probeer het en dan horen jullie hoe het gaat.
Door Francisca
#165615
[quote="Ollie"]
???Satinsballs wasda? ???
[/quote]

Das een dikmakertje. Moet je ff satinballs intikken bij de zoekfunctie, daar vind je het antwoord. ;D
Door Ollie
#165635
[quote="Sunshine"]
[quote="Ollie"]
???Satinsballs wasda? ???
[/quote]

Das een dikmakertje. Moet je ff satinballs intikken bij de zoekfunctie, daar vind je het antwoord. ;D
[/quote]

Ik zal even kijken ;D
Door Francisca
#166192
Vanmorgen satinballs gedraaid, Mika heeft er meteen twee door zijn voer gehad. Tot nog toe heeft hij alleen maar stevige poep. :D
Hopen dat het zo blijft. :D
Door Francisca
#172689
Satinballs heeft dus hetzelfde resultaat als extra kvv of rijst: meer poep!! Hij krijgt nu 2 keer 100 gram kvv, en daar doed hij het goed op, het goeien zal vanzelf wel komen. We wachten nu maar rustig af.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door