Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Karin05
#1643824
Ik merk dat Senna op t moment niet zo lekker in d'r vel zit.
Vorige week had ze een prut oogje, vacht is op t moment iets doffer ook verhaard ze nu heel erg, ze heeft nu al 2x 's ochtends dat ze wat opbraakt en dan komen er kleine stukjes bot wat wel zacht is en d'r ontlasting is op het moment niet wat t moet zijn.

Wat zal ik er f kunnen geven voor een lkkr opkikker? Zelf denk ik dat ze f wat meepikt van een virusje, ?

Bedankt alvast voor jullie reacties.
Door Karin05
#1644120
vanaalst schreef: misschien een probiotica geven..
Ja daar heb ik zelf ook al zitten denken, dadelijk maar f naar de winkel kan nooit kwaad denk ik, van welk merk gebruiken jullie t over het algemeen?
Door Lizzy
#1644122
Je kunt inderdaad probiotica geven. En chlorella om op te peppen en te ontgiften. En als dat nog niet genoeg helpt, zou je een kuurtje met Schindele's mineralen kunnen doen. Dat werkt goed maar milder dan groene leem. Het bevat bovendien mooie mineralen!
Door Karin05
#1644955
Was vanmiddag in de winkel maar maakt t uit welk merk je gebruikt voor de chlorella? Vooral omdat er dus een dosering voor mensen opstaat of bestaat dat ook echt voor honden want dan zal ik f moeten wachten tot zaterdag.
Door Lizzy
#1645281
Karin05 schreef: Was vanmiddag in de winkel maar maakt t uit welk merk je gebruikt voor de chlorella? Vooral omdat er dus een dosering voor mensen opstaat of bestaat dat ook echt voor honden want dan zal ik f moeten wachten tot zaterdag.
Ik heb altijd chlorella van http://www.chlorella-alg.com. Maar laatst kocht ik die van het Kruidvat en die vond ik helemaal niet slecht. Ik geef zelf maar wat. Want dat komt niet zo krap bij chlorella. Ik zie het niet als supplement maar als super voeding. Ik bouw het wel langzaam op want het ontgift. Dus begin bijv. met 1 pil per dag per hond.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door