Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1615379
Diego is goed aan het herstellen van zijn operatie om het sacrale deel te verstijven.

Er is voor de ok al aangegeven dat hij altijd een restpijn zou houden die pijnstilling behoeft.
Maar hij is nog maar net 5 en heeft al puntbloedinkjes gehad in zijn darmen dus ik verheug me niet om hem jaar in jaar uit een nsaid te moeten geven.

Maar zou goudacupunctuur een optie kunnen zijn? Het is deels een bot pijn en deels zenuwpijn.
Dus zowiezo een rotpijn om te verdoven.
Ik zou zo graag een betere optie dan troxocil of previcox hebben.
De pijn is te ernstig om met cox compositum te bestrijden.

alvast bedankt voor het meedenken.
#1618408
We hebben overlegd en ze willen graag dat er morgen 2 extra foto's genomen worden.
Die mail ik dan weer aan hun en dan kunnen ze beoordelen of hun vermoeden dat ze hem goed kunnen helpen terecht is.
Wat een lieve mensen!
Ze denken mee, geven advies en gaan het weekend al kijken naar de foto's.
#1626755
Hier iemand met een goudacupunctuur hond wat geen ene moer helpt....heb alles laten doen bij dr.Schulze. Heupen,ellebogen en knieen. Ben zelfs nog een keer terug gegaan omdat ik geen goed gevoel had. Nog een staafje in z'n oor,maar het mag allemaal niks baten. Ben erg boos verdrietig en teleurgesteld dat het bij mijn hond niet helpt na alle goeie verhalen die ik er over heb gelezen. Ik heb het vorig jaar 18 augustus laten doen,dus de hoop dat het bij mijn hond misschien allemaal wat langer duurt heb ik laten varen....dit komt niet meer goed helaas.  Ik hoop echt ONTZETTEND dat het bij jouw hond wel gaat lukken.

groetjes
Yvette
#1626944
Ik twijfel nu ook heel erg, ze belde me gister terug en vertelde dat hij geen pijn in zijn rug zou hebben maar last van zijn heupen omdat hij hd heeft.
Dan komt het nu op 1000 euro.
Ik ga het afzeggen na een nachtje geslapen te hebben want verlamming komt echt uit zijn rug en niet uit zijn heupen.
Dank je voor je verhaal Yvette.

Natuurlijk heeft hij een heup hd d optimaforma en een b heup, maar er zit geen spoortje artrose en bij de rug waar hij nu geopereeerd is daar is het een artorse woekering waar je u tegen zegt.

Ze hebben alle rontgenfoto's gehad via de mail dus ze zien het zelfde als wij.
Laatst gewijzigd door Sella op vr 21 mei 2010, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door