Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Antheman
#1624791
Hoi,

Graag had ik toch wat advies over het menu van Kees.
Ik stel niet samen, geef geen brokken meer.
Ik heb t idee dat ik meer variatie moet geven...

Kees is een Keeshond van 9,5 kilo en 3 jaar oud.

Ochtend Smuldier od Carnibest oid, complete versie
Avond vaak kippenek, eendenek, kalkoennek, geitenbout, kippevleugel, 1 keer pw week hart ( Smuldier) of vuile  pens,van schaap of rund,  soms ook wel 2 keer pw.

Hij krijgt onregelmatig vis. Als ik op de markt ben geweest, neem ik altijd zalmkoppen mee. Dan krijgt hij ze 1 maal per week. En afg weekeinde mocht hij de forelkopjes hebben. Dan krijgt hij ze weer 3 weken niet.

Verder ook onregelmatig wat yoghurt, meestal geitenyoghurt.

En ook wel een rauw eitje, met schaal natuurlijk.

Geef ik zo voldoende orgaan en spiervlees? Ik voer op t oog, probeer te varieren, maar heb t gevoel dat er wat meer bij moet/afmoet.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1624795
Ach, zolang je nog steeds overwegend kvv geeft, komen die verhoudingen niet zo nauw. Ik zou de pens achterwege laten omdat er al genoeg in Smuldier zit. Geef die maaltijd liever spiervlees.
Door Antheman
#1624841
[quote="Rovanna"]
Ach, zolang je nog steeds overwegend kvv geeft, komen die verhoudingen niet zo nauw. Ik zou de pens achterwege laten omdat er al genoeg in Smuldier zit. Geef die maaltijd liever spiervlees.
[/quote]
Dank voor je reactie.

De helft is KVV, dat heeft niet de overhand :)

Ik ga iig groenten toevoegen en ik hoop dat het me nu een keertje lukt om aan haas te komen ( is pas 1 keer gelukt!) en kwartel. Maar die heb ik nog nooit gevonden.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door