Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ilse
#161644
Ik heb net voor het eerst carnibest gekocht. Het ligt nu te ontdooien. Ik ben erg benieuwd wat de doggies hier van gaan vinden. Dus sylvia het is gelukt hoor, alleen geen active maar de natuur :D

Ik heb nog wel 10 kilo duck liggen, maar dat komt ook nog wel op. Ik hoop maar dat ons Noaatje beter gaat eten>

Groetjes van Ilse
Door Ollie
#161657
Carnibest ooh dat vinden ze hier ook heerlijk!

Ja wat niet eingelijk? ;D
Door Ilse
#163374
Nou in eerste instantie wou ze er helemaal niks van hebben :-\ Ik dacht al van nou heb ik het goeie maar ja.... Maar naar een paar keer aandringen en met de hand voeren, heeft ze het toch maar geproeft en nu eet ze gelijk haar bak leeg :) Ik kijk niet naar de hoeveelheid die ze mag hebben. Maar ik geef gewoon wat ze wil, ze heeft natuurlijk wel haar puppen nog te voeden. Dus het maakt mij niet uit hoeveel ze eet als ze maar eet ;)
Maar zij is altijd al een rare muts geweest met eten hoor, terwijl mijn andere werkelijk alles lusten ;D
Maar goed je kunt niet alles hebben toch????????
Door Ilse
#164657
Echt goed spul hoor die cb. Ik zie mijn honden gewoon opknappen. Dit resultaat had ik wel gehoopt, maar niet al zo snel verwacht.
Alleen mijn oudste teef is nu wel dof op haar rug, ligt het aan het overschakelen, of komt het door de hormonen van haar laaste nestje ( heeft in juni een nest gehad )
Morgen krijgen ze grote lappen vuile pens. Dus dan zullen ze wel smikkelen denk ik. ;)
Maar mijn honden zijn wel 1000 keer vrolijker, het lijkt wel of ze nu nog meer tevreden zijn als toen ze hondenbrokken kregen :D

Groetjes van Ilse
Door tieneke
#164792
Ja Ilse en die Carnibest is voordeliger dan ik dacht ;)
Tinus en Tara groeien momenteel tegen de klippen op en krijgen al een aantal weken minder dan dat ze zouden moeten krijgen omdat ik ze iets te rond vindt,zeker Tara.
Minder geef ik zeker niet omdat ze geen tussendoortjes krijgen,hooguit 1 pensstaafje of wat biogarde.
Het zijn nog steeds pups die uiteindelijk heel groot en zwaar gaan worden.
Ze doen het er gewoon gigantisch goed op en zien er fantastisch uit met een gouden glans over de vacht.
Carnibest mag dan tot de duurdere merken behoren,je moet er veel minder van geven ;)
Door diana
#165358
daar was ik ook al heel lag acter
het lijkt duur , maar tis vreselijk voedzaam
Door Jacqueline74
#168564
Vaak is toch ook goedkoop duurkoop aangezien de hoeveelheden die je moet geven. En je wilt voor je hond toch het allerbeste. Ik ben blij dat het nu beter gaat met je honden. Succes.

Jacqueline
Door jeanne
#168571
wat fantastisch nieuws :D

Trof gisteravond met uitlaten nog een klantje van me met een westie. Hondje had altijd jeuk en begon kaal buikje te krijgen, hij had vlees gekocht in de dierenwinkel. (van Prins geloof ik, uit de vriezer in ieder geval) Baasje praat engels/ned/chinees door elkaar, dus moet altijd heel goed opletten wat ie nu precies zegt ;D maar wat ik begreep is dat ie 6 weken vlees had gevoerd, de eerste week al veel minder jeuk bij het hondje, en nu afbouwde naar 1 keer vlees per week :-\ Maar hij kreeg weer jeuk, en werd weer sloom. Dus ik zeg, waarom blijf je dan niet gewoon alle dagen vlees voeren, dat doe ik ook. Ja, zegt ie, daar heb je eigenlijk groot gelijk in, dat ga ik ook zeker doen.
YES
Ik heb hem info beloofd als ie binnekort weer in de salon komt, en zal hem een pakje carnibest meegeven.
Maar mij lijkt dat prinsvlees ook nog zo slecht niet.
Hij zei nog: maakt nie uit how many it cost, als mijn hond maar geen jeuk hebt ;)

My mission keeps going on ;)
Door Ollie
#169560
[quote="jeanne"]
wat fantastisch nieuws :D

Trof gisteravond met uitlaten nog een klantje van me met een westie. Hondje had altijd jeuk en begon kaal buikje te krijgen, hij had vlees gekocht in de dierenwinkel. (van Prins geloof ik, uit de vriezer in ieder geval) Baasje praat engels/ned/chinees door elkaar, dus moet altijd heel goed opletten wat ie nu precies zegt ;D maar wat ik begreep is dat ie 6 weken vlees had gevoerd, de eerste week al veel minder jeuk bij het hondje, en nu afbouwde naar 1 keer vlees per week :-\ Maar hij kreeg weer jeuk, en werd weer sloom. Dus ik zeg, waarom blijf je dan niet gewoon alle dagen vlees voeren, dat doe ik ook. Ja, zegt ie, daar heb je eigenlijk groot gelijk in, dat ga ik ook zeker doen.
YES
Ik heb hem info beloofd als ie binnekort weer in de salon komt, en zal hem een pakje carnibest meegeven.
Maar mij lijkt dat prinsvlees ook nog zo slecht niet.
Hij zei nog: maakt nie uit how many it cost, als mijn hond maar geen jeuk hebt ;)

My mission keeps going on ;)
[/quote]

:D Wauw, wat goed heej!
Door tessa
#169924
Mijn shih tzu krijgt ook sinds een maand of twee carnibest (voorheen ander merk kvv) en heeft tien weken geleden pups gehad, het valt me op dat ze lang niet zoveel haar heeft verloren als de vorige keer, ze is prima op gewicht gebleven en glanst ook heel mooi, dus ook ik ben heel tevreden over carnibest!!
Door diana
#170008
ik hreb prins gekregen van de dierenzaak waar ik wel kom
ze hadden hettoen net nieuw en zegaven mij wat mee om te kijken of ze het lustten ,
omdat ze me natuurlijk met 2 dobers ook wel graag daarop zagen overstappen he
hahaa had zewel door weten hoe ik over brokkies denk.

nou ze aten het wel dus
, maar toen ik ging rekenen ...
reken er maar niet op heb ik ze later ook gezegd
vindt het er minder uit zien dan wat ik nu heb en tis veel duurder .
\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door