Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nolly
#1609278
:-\ Toch maar geen afspraak gemaakt met een osteopaat, omdat Gabber dan 5 dagen zonder pijnstillers moest. Dus de arts in Oldenzaal (waar hij verledenjaar aan een verkalkte hernia is geopereerd)gebeld en aan hem advies gevraagd. Deze zei mij , dat de symptomen op een hernia wezen achter op zijn rug. Daar zat verleden jaar een hele kleine , die hem toen geen last opleverde.Dus maar weer hetzelfde traject in :MRI scan en daarna huisje huren en weer naar de dierenkliniek in Oldenzaal en gaan voor de operatie.
Dat is nu morgen 4 weken geleden. Maar Gabber is hier niet zo als vorig jaar beter door gaan lopen. Hij loopt eerder slechter en gaat nog steeds liggen als hij zo'n  150/200 meter heeft gelopen.
Ik woon nog steeds tijdelijk  en dat al vanaf 3 maart  bij mijn dochter in Egmond a/d Hoef, omdat zij een eensgezinshuisje heeft en ik op een bovenhuis woon.Dus wordt het wel eens tijd om terug te gaan. Maar ja zo gaat dat niet, natuurlijk.ffff
Hij is mijn allesie en heb echt alles voor hem over. Want misschien weten jullie nog wel, dat ik hem heb gekregen toen mijn man overleed en dat is nu ruim 11 jaar geleden. Heeft iemand ervaring met revalideren na hernia operaties???
Morgen ga ik met Gabber terug naar Oldenzaal , want dan wil de arts hem even zien en hem dan een injectie geven in zijn rug. Oei!!fffff
IK hoop dan maar  zo , dat Gabber er van opknapt, want ik gun zo graag  die grote bruine jongen van mij zijn  leuke zwempartijtjes van de zomer.
Gebruikersavatar
Door pike
#1610029
Ik heb er geen ervaring mee dus kan er niets zinnigs over zeggen. Wat vreselijk jammer dat de operatie hem niet geholpen heeft en hij niet lekker kan lopen  :( Veel succes morgen in de kliniek, hopelijk kunnen ze je Gabber helpen.  :-*
Door Fynn
#1610158
Ik hoop dat ze kunnen zeggen waardoor het komt dat hij nu nog zo slecht loopt.
En dat er een oplossing voor is.
Kan me voorstellen dat dit je veel verdriet doet.
Sterkte vandaag en ik duim voor jullie.

Groetjes Rian
Door nolly
#1612031
Nou, nou , wat een reis. Drie en een half uur over gedaan.Druk druk met files.Maar als het allemaal helpt wat dr van Zuijlen heeft gedaan is het me 1000% waard.
Dr. van Zuijlen heeft Gabber een inj. moderin l.a in zijn rug gegeven onder lichte narcose en gelijk een inj. spinale naald in zijn elleboog en een inj. anabol in forte in zijn rechter achterpoot. Hij vond de bespiering daar aan de slappe kant.
De moderin inj. is voor het laten slinken van de zenuwbaan die behoorlijk dik was. Natuurlijk had hij daar pijn aan. Er wordt wel gelijk met de operatie dat gedaan, maar dan heelt het niet zo mooi vertelde de arts mij. Dus bekijkt hij het eerst of het wel nodig is. Ook heb ik b loed laten afnemen om uit te zoeken of hij geen schildklierprobleem heeft.
Die kanjer van mij heeft het allemaal doorstaan en ben dan ook hartstikke trots op hem.
Gisteravond vond ik hem wel beter lopen, maar vanmorgen ging hij weer liggen op weg naar huis. Hij harkt nogal wild met zijn achterpoten als hij geplast heeft. Ben gelijk weer in een dip.
Mijn schoonzoon vindt dat ik te veel er aan doe en hem maar moet verlossen. Nou , daar vind ik hem nog veels te goed voor.
Ik heb wel vertrouwen in dr. van Zuijlen , want anders was hij er niet aan begonnen lijkt mij. Na 10 dg moet ik de arts weer even bellen hoe het er mee staat.
Ik denk , dat ik af en toe maar met de auto ergens naar toe rijd , zodat Gabber even ergens anders kan lopen en het weer een beetje nieuw is voor hem. Wat denken jullie? ??? ???
Door nolly
#1612120
Foutje!!
De spinale naald was voor zijn rug en de moderin voor zijn voorpoot.
Heeft iemand ervaring met zo'n injectie in een gewricht? Kan het zijn , dat het eerst erger wordt en dan verbeterd???
Net Gabber even uitgelaten maar na zo'n 30 mtr. en veel gehark( ja, dat kan ik hem maar niet afleren) liep hij weer behoorlijk mank met zijn linker voorpoot.!ffffff en gaat daardoor steeds liggen.Ik vind het verschrikkelijk hem zo te moeten zien maar gelukkig is hij wel goed van innemen, dus lok ik hem met een handje brokjes.
Hij loopt nu slechter dan voor zijn operatie. Dan ga je je afvagen of je er wel goed aan hebt gedaan. Maar ja  er moest iets gebeuren ,ik kan toch niet bij mijn dochter in huis blijven?
Door nolly
#1615119
:)Het gaat weer goed met Gabber. Mijn lieve bruine brombeer loopt nu al een stuk beter en kijkt ook weer een stuk vrolijker.  Wat ben ik blij!!!Over 10 dagen de arts nog even bellen voor de uitslag schildklier en dan hoop ik , dat wij hem niet meer nodig hebben.
Nu nog een beneden huisje met een tuintje en ik ben de gelukkigste mens van de wereld.
Door nolly
#1642541
Donderdag j.l. even naar huis geweest om te kijken of Gabber de trap op en af kon. Nou dat lukte !! :) Een pak van mijn hart.Ben veel met mijn honden wezen zwemmen de laatste tijd. Gabber heeft genoten en dat doet mij dan zo veel plezier!!!
DUS ....... wij gaan eerdaags pakken en weer huiswaarts met het beestenspul.
Ik hoop zo, dat hij het goed blijft doen.
De uitslag van de schildklier was trouwens goed.
Door nolly
#1661643
Gabber heeft weer een terugval. Wil 's middags niet eens meer een stukje lopen . Krijg hem alleen tot 3x toe het water in om een bal er uit te halen. Nu is het ook wel warm en.. daar kan hij heel slecht tegen.
Ik heb de arts opgebeld in Oldenzaal en die gaf mij het advies om een afspraak te maken bij dorith aharon. Wat een gesukkel. Ik wordt daar erg verdrietig van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door