Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Elles0512
#1587273
Wie z'n katten hebben er "ervaring" met Prins petfood vlees?

En hoe bevalt het?

Gr Elles
Door Mevroi Kruim
#1587301
Ouwe Kruimel eet het af en toe als ik geen zin heb om te malen. De andere katten vinden het iieeeuw maar Kruimel eet bv ook SMuldier met pens  ::)
Geen idee hoe het zou zijn als hoofdvoedsel.
Door Too
#1587332
Ik vond t gruwelijk dure ,op karton lijkende miniburgertjes  :o
De brokkatten die ze cadeau kregen vonden t wel eetbaar en ik vermoed dat de mijne er ook geen moeite mee zouden hebben... die eten ook smuldier met pens als t zo uitkomt
Door Elles0512
#1587344
Mevroi Kruim schreef: Ouwe Kruimel eet het af en toe als ik geen zin heb om te malen. De andere katten vinden het iieeeuw maar Kruimel eet bv ook SMuldier met pens ::)
Geen idee hoe het zou zijn als hoofdvoedsel.
Ik zou het niet als hoofdvoedsel geven maar gewoon voor " eens wat anders".
Volgens mij is het ook best prijzig, zeker met 5 katten zou dat wel aardig "duur" worden.

Gr Elles
Door bloemetje
#1587412
Mijn dames aten voorheen weleens Energique dat is bijna hetzelfde.. Maar na een tijdje bliefden ze het niet meer  ::)
Door Mevroi Kruim
#1589429
Hier vinden ze unaniem dat Energique heel wat anders is dan Prins. Prins kun je eten en Energique niet  >:( >:(
De Bandit is trouwens door Kruimel ook goedgekeurd, Eppo en Knor vinden het mwah  :-X
Door hamada
#1597781
Hier een paar keer Prins meegenomen, maar de blokjes waren gort droog en (volgens ons kattenvolk) niet te eten. Hier eten ze enthousiast mee met alle smaken CB voor de hond, met af en toe wat poulet, kipfilet, e.d. als afwisseling.
Door Celicaatje
#1636059
Heb het wel eens gegeven aan de katten maar ze wilden het alle drie niet.
Het is idd vreselijk prijzig, duurder dan de Eko Carnibest die ik nu geef (die ze nu ook niet meer willen ???).

Die hamburgertjes zijn wel handig te doseren dat weer wel, maar het is grijzig van kleur (iets wat ik niet normaal vindt voor een vleesproduct).

Groet
Inge
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door