Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1587303
Na wat startproblemen met Luna zitten we nu in de luxe positie dat broer en zus alle soorten kvv die we hebben graag eten.
Ik heb in het begin van een aantal merken wat gekocht om uit te zoeken wat ze lekker vinden.
Ze hebben tot nu toe gehad:
  • Carnibest natuurvoer
  • Carnibest vleesmix bio
  • Carnibest lammix
  • Haaksbarf zalm
  • Haaksbarf kip/konijn
  • Haaksbarf lam/kip
  • Haaksbarf paard/kip
  • Haaksbarf rund/kip
  • Naturis katmix kip/rund
  • Naturis katmix eend/kip
  • Naturis katmix lam/kip
Welk merk is nou het beste?
Of kan het geen kwaad dit allemaal door elkaar te voeren?
Door Celicaatje
#1636062
Die variatie aanbrengen is mooi maar ik wil zo graag Eko blijven geven en dan is de keuze beperkt.
Ik begin steeds meer aan Barfen te denken maar ben bang dat ik al kotsend aan de gang moet gaan want ik vind het vlees geven al een ramp op zich :o
Het enige vlees wat hier in huis is is dus voor de dieren.
#1636113
Als je malen of het combineren van verschillende stukken vlees een probleem voer, dan is het voeren van prooidieren misschien iets voor jou. Ik doe ze bevroren in een plastic tonnetje en geef dat tonnetje aan de fretten. Als het leeg is, geven ze dat wel aan (al kan ik ook gevoel voelen of er nog iets in zit), dus ik zit nooit met vlees in mijn handen.

Maar dat moet wel iets zijn voor je dieren natuurlijk. Voor kitten Kai (vandaag gearriveerd) ga ik wel met kvv en misschien met stukjes vlees tutten, want van brok op prooi zal wel een wat te grote stap zijn.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door