Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lianneke
#1584686
Hallo,

Ik ben bang dat Loris, onze reu van 9 maanden een beginnende voorhuidontsteking heeft. Hij zit contstant aan zn piemel te likken en deze wordt een beetje rood en er komt wat pusachtige vloeistof uit.
Nu heb ik hier al rond gekeken op het forum en er zijn wat homeopatische middelen blijkt. Wie heeft hier ervaring mee of heeft een aanbeveling.
We hebben ook een loopse teef in huis wat er ook mee te maken zal hebben. Ik heb gelezen over Prodier geslachtsdrift, lijkt me goed maar wat is een goed middel om mee te spoelen en waar is het te koop of te bestellen??

Groetjes, Lianne

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1584739
spoelen zou ik niet doen, dat gerommel aan die flip...
silicea gaan gebruiken dat werkte hier als een trein!
prodier geslachtsdrift is tegen het hitsige gedoe...en daar moet je niet mee spoelen maar gewoon ingeven..
Door lianneke
#1585349
vanaalst schreef: spoelen zou ik niet doen, dat gerommel aan die flip...
silicea gaan gebruiken dat werkte hier als een trein!
prodier geslachtsdrift is tegen het hitsige gedoe...en daar moet je niet mee spoelen maar gewoon ingeven..
Dankje, waar kan ik dat silicea krijgen??

Lianne
Door lianneke
#1586707
Ik heb silicea besteld bij onze apotheek, komt vrijdag binnen. Sinds gisteren is zn piem helemaal schoon. Het bestellen alleen al doet wonderen!! :D :D.
Heb ik het vast maar in huis. Altijd handig.
Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, Lianne

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door