Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1577746
Tiesto had op de combi van kvv Naturis en Shaweca van verschillende diersoorten een droge vacht en roos. Sommigen opperden dat het vachtmijt kon zijn. Denk nu na week geen Naturis meer en alleen Shaweca dat het toch aan de naturis heeft gelegen, want het is aanzienlijk minder geworden..nog niet helemaal weg maar stukken beter!! Ga dus maar geen complete versies van Naturis meer geven. De 100% niet geprobeerd, maar daar zitten in ieder geval niet die premixen in toch? Echt alleen alles van 1 diersoort, zouden jullie dat wel aanbevelen of Naturis helemaal achterwege laten en straks eens een ander merk naast Shaweca geven?
#1578240
Hoi, De 100% versies van Naturis zou je gewoon kunnen proberen, daar is verder niets aan toegevoegd. Het kan naar mijn idee ook nog steeds een seizoensgebonden iets zijn. Dus je zou t.z.t weer eens een keer kunnen proberen. Wanneer het dan terugkomt weet je dat het echt aan de Pre-mix van Naturis ligt. Zelf ben ik gewoon heel afwisselend blijven voeren van verschillende merken, zowel compleet als niet compleet en het is bij mijn hond vanzelf overgegaan. Zelf, maar dit is persoonlijk! Zou ik niet te snel elimineren van bepaalde merken of vleessoorten. Wel fijn dat het over is nu! Suc6!

Barfplaats wordt gesponsord door