Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1559267
Chispa is nu toch al 9 maanden van de brok af. Hij ziet er heel mooi uit, vind ik. Hij blijft alleen pluishaar op zijn rug houden.  :-\
Het lijkt alsof het dof is, maar het is alleen lelijk pluizig.
Over een maandje of zo ga ik weer met hem naar de (pro barf) trimmer, maar ik vraag me af of jullie weten hoe dit nou kan.
Ik had zo gehoopt dat hij mooier zou worden.  :-\
Eigenlijk was het haar op zijn rug mooier toen hij nog kort haar had. Nu is het langer en een pluiskrul.
Het is natuurlijk niet erg, maar wel jammer.
Door tessa
#1559279
Hij is gecastreerd toch?
Dan kan het zijn dat hij een castratenvacht heeft, zeker omdat je denkt dat er cockerspaniel inzit.
Castraatvachten zijn altijd dof en pluizig, daar is niet veel aan te doen, behalve het kort houden zodat het minder opvalt.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1559449
tessa schreef: Hij is gecastreerd toch?
Dan kan het zijn dat hij een castratenvacht heeft, zeker omdat je denkt dat er cockerspaniel inzit.
Castraatvachten zijn altijd dof en pluizig, daar is niet veel aan te doen, behalve het kort houden zodat het minder opvalt.
Niet het antwoord dat ik zocht, maar hij is inderdaad gecastreerd. Het zou dus best kunnen.  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door