Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1544744
Ik geef op het moment Naturis en Shaweca en dan de kip, rund en geit van Naturis en de zalm en paard van Shaweca.
Ik schreef in een eerder topic al dat Tiesto op de kip en rund huidschilfers kreeg en van de kip ook meer ontlasting..normaal 1 a 2 keer per dag nu 3 a 4 keer. Was benieuwd of dit ad kip en rund lag. Heb ze zondag de zalm gegeven en toen was het allemaal ok( op paard ook) en nu heb ik gisteren en vandaag geit gegeven en nu zag ik dat hij weer wat schilfers krijgt!! Ga nu toch denken dat het niet ad diersoorten ligt, maar dat hij niet zo goed tegen Naturis kan. Wat denken jullie?
Vond het wel prijstechnisch een fijne combi aangezien Naturis niet zo heel duur is..kan ook wel aan Carnivoer, All animal en Haaksbarf komen, maar die laatste 2 zijn toch wel aardig ad prijs..zou ik op bijna 120 a 150 euries uitkomen id maand  :-[en aangezien ik dit alleen moet bekostigen...Zou het sowieso ook kunnen om alleen Shaweca te geven bijv. mits je verschillende diersoorten afwisselt? Of is het echt verstandiger om meerdere merken te nemen?

Excuses voor alle vragen!! :D
#1544799
Ik zou dnek ik dezelfde conclusie trekken en dat is dat er iets in de Naturis is wat niet helemaal goed valt.

Als hij het op de mixen van Shaweca goed doet en je wisselt onderling de soorten af dan moet het maar goed zijn als de andere merken waar hij ook tegen kan te zwaar op het budget drukken.
Door M@rina
#1683577
Je zou ter prijscompensatie ook wat smuldier kunnen proberen. De vleescompleet is glutenvrij, kost 0,49 en kan je dan afwisselen met haaksbarf die inderdaad reteduur is. Samen wordt de gemiddelde prijs misschien wel weer interssant. 1,50 voor 1,2 kg smuldier tegen 3,90 tot 6,50 van haaksbarf
#1684290
[quote="choopy"]
Wat betreft of het aan de diersoorten ligt:
Shaweka zalm is voor 50% runderpens, dus dan zal ie daar ook last van moeten hebben, als ie op rund reageert.

[/quote]

sterker nog de calcium bron in shaweca is kippen bot  :biggrin2:  Dus daar kan het ook neit aan liggen.

Zelf krijgen de honden hier geen Naturis meer, deed dit wel maar ze gaven duidelijk aan het neit meer te willen eten, gewoon stelselmatig weigeren...

Dus hier shaweca, haaks barf, smuldier, carnivoer  en een gedeelte barf....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door