Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1536182
Duscha eet heel slecht pens...
Vandaag stond er weer biopens op het menu en ik had dr expres al maar 100 ipv 200 gram gegeven samen met wat zalm.
Ze heeft van beide amper wat gegeten.
De logeerlab had de maaltijd van z'n leven ::)
Elke week is er weer gemiep met de pens.
Ik denk erover om het te schappen bij Duscha. Komt ze dan wat tekort?! En voor wat moet ik het vervangen in het menu?!
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op do 04 mar 2010, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1536196
denk niet dat ze dan iets te kort komt als ze verder van alles eet. Volgens mij bestaat dik 90% van het menu van wolven uit muis/konijn/gevolgte en die hebben geen pens. Misschien lust ze wel pens van een ander dier (hert of lam?). Ik zou me er niet druk om maken.
Door Boez
#1536259
Voor de bacterietjes zou je ook nog probiotica kunnen geven, ik weet even niet meer of je dat nou wel of niet al deed...
Er zijn teveel mensen met teveel verhalen hier op BP ;)
Door pallas
#1536753
Didot doet het al jaren zonder pens, met veel variatie in je menu is het prima te doen hoor.
Je kan idd probiotica geven of ,zoals ik bij Didot doe, algen toevoegen.
Door Lizzy
#1536838
In Amerika hebben ze jarenlang geen pens kunnen voeren en toch gezond kunnen barfen. Dus geen zorgen, gewoon schrappen als ze het niet moet.
Door Mevroi Kruim
#1536978
Ach, je moet maar zo denken, er zijn tijden dat het menu van menig wilde hond-achtige bestaat uit muizen, ratten, konijnen, hazen ... die hebben ook geen penzen.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1537094
Smuldier pens eet ze ook niet. Rodi kan ik nog proberen maar geef het weinig kans.
Lamspens eet ze ook niet echt en hert daar kom je amper aan.
Geen pens voor Duscha dus :)
Maar wat doe ik ervoor in de plaats in het menu?!
Door tieneke
#1537245
MarijeEnBoomer schreef: Smuldier pens eet ze ook niet. Rodi kan ik nog proberen maar geef het weinig kans.
Lamspens eet ze ook niet echt en hert daar kom je amper aan.
Geen pens voor Duscha dus :)
Maar wat doe ik ervoor in de plaats in het menu?!
Aanvullen met oa orgaan(ligt er wel aan wat je totaal aan orgaan voert natuurlijk)  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door