Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alies
#1532222
Nou vandaag toch nog even naar de dierenarts geweest aangezien Tara de hele dag ligt te slapen als ze de kans krijgt..... Nou volledig bloedonderzoek gehad en alles was gelukkig perfect! Tara houdt iedereen dus mooi voor de gek, lui wezen!
Door Truus
#1532440
Misschien moet je ze een beetje uitdagen met een spelletje ofzo, gelukkig niks aan de hand en ben je gerust.
Door Alies
#1532457
Tis gewoon een lui varken hahahaha. Als ik haar uitdaag speelt ze absoluut wel haha. Ze heeft vast last van een winterdepressie, kom maar op met die zon!!!!!!!! 8)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1532475
Alies schreef: Tis gewoon een lui varken hahahaha. Als ik haar uitdaag speelt ze absoluut wel haha. Ze heeft vast last van een winterdepressie, kom maar op met die zon!!!!!!!! 8)
En toch geloof ik dat niet helemaal, want hoe verklaar je dan het trillen en hijgen???  :-\
Door Alies
#1533309
Dat is alweer een paar dagen over....... Toen ze dat deed had ze ook buikpijn en koorts, dat heeft ze nu ook niet meer
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1533492
Alies schreef: Dat is alweer een paar dagen over....... Toen ze dat deed had ze ook buikpijn en koorts, dat heeft ze nu ook niet meer
Misschien een virusinfectie.....en dat kost energie, dus logisch dat ze nu niet veel praatjes heeft  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door