Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bonne
#1532100
Hallo, ik ben Bianca en nieuw hier...
Nou ja, nieuw.... ik lees hier al jaren mee eigenlijk, ben zo'n 3 jaar geleden overgestapt van brok naar KVV en BARF wat me enorm goed bevalt. Dus ik voel me hier niet nieuw maar dit is wel de eerste keer dat ik een berichtje post. Over 6 weken krijg ik een Labradorpup, Bonne, welke wordt afgespeend op kvv (CB) en brok. Mijn vorige hond is volledig opgegroeid op KVV en BARF; 2 dagen KVV (Smuldier) en dan een dag BARF enz. Op de BARF dag kreeg hij elke keer iets anders, te weten hert of kipkarkas of kuikenbouten, kalkoenvleuges, struisvogel, lam, geit, kippennekken, eendenekken, runderstrotten enz.
Eigenlijk wil ik met deze hond meer gaan BARFEN maar met een pup vind ik het iets te ingewikkeld, daarmee wil ik dus wachten tot hij wat ouder is. Het wordt dus KVV voor de opgroeiperiode. Nu heb ik eigenlijk 2 vragen.
Is het bovenstaande menu goed voor een opgroeiende pup? Ik heb zelf het idee dat het beter kan, te weten:
ma  Haaksbarf rund
di    Smuldier compleet pens
wo  Haaksbarf zalm
do  Haaksbarf paard
vr  Smuldier compleet rund
za  BARF dag (kip of kalkoen of hert of eend of geit)
zo  All Animal konijn

Is dit een goed menu voor een opgroeiende hond? Of hebben jullie betere suggesties...? Ik heb al zoveel gelezen maar er staat zoveel informatie dat ik eigenlijk niet goed weet wat ik nu het beste kan doen. Ik wil gewoon dat mijn pupperd niets te kort komt!

Groetjes Bianca
Door Lizzy
#1532104
Hoi Bianca,
Gefeliciteerd met je aanstaande pup! Tja, je wisselt diverse KVV merken/smaken af dus als die merken een beetje goed in mekaar gedraaid zijn, lijkt me dit echt prima. Je wedt verder niet op 1 paard, dus dat lijkt me ook prima. Ik denk dat je dit prima kunt geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door