Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lianneke
#1523880
Heb net van de markt kabeljouwkop meegebracht omdat de zalmkop op was.
Zit er ook nog zo,n heel lijf aan met een dikke graat. Kan ik dat ook geven of moet ik dat eraf halen????
T,ding is toch te groot, weegt 2 kilo!!!! ??? ???

Dank jullie vast.

Groetjes, Lianne
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1524025
ik vindt kabeljouw veels te hard en te scherp, de 'graten' zijn knetterhard net als de kop....
hier koop ik het iig niet meer..
heb het overigens niet eens gegeven, na inspectie is het de kliko in belandt..
Door Benjy en Misty
#1525641
vanaalst schreef: ik vindt kabeljouw veels te hard en te scherp, de 'graten' zijn knetterhard net als de kop....
hier koop ik het iig niet meer..
heb het overigens niet eens gegeven, na inspectie is het de kliko in belandt..
Ik heb onlangs eens wat stukken lijf zonder kop van kabeljouw gekocht. Is dit ook te hard?
Door lianneke
#1525858
Heb gister alleen de kop gegeven, zonder lijf, en het eten ging wel goed. Ze kauwde keurig het ding op.
Vanmorgen lagen er uitgespuwde stukjes graat in de bench en ze had krijtpoep.
Dus geen kabeljouwmeer.....................................
Door judith1967
#1526800
Ik had laatst een hele emmer(5 kg) kabeljouw gekocht.
Elke keer als hij het gegeten had lagen er de volgende dag harde stukjes uigekotst.

Gisteren weer gegeven en vanmorgen lag er niks. :)

Maar denk toch dat ik het allemaal weg ga gooien.
Ik heb gisteren staan te kijken bij het eten,jeetje zeg wat is dat hard vis. ???
Door Benjy en Misty
#1530210
Hier heeft Benjy de kabeljouw inmiddels ook gehad. Het was best wel een gekraak. Zijn ontlasting de dag erna was gewoon, wel een beetje gelig. Hij had er niet zo heel veel problemen mee behalve met 1 klein stukje dat hij eerst wilde laten liggen. Toen Misty erop af ging heeft hij het toch maar snel opgegeten. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door