Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1524610
Ik heb Kain vandaag een ontwormingskuur gegeven van beaphar.  Dat zal tegen een uur of 7 geweest zijn. Hij heeft net een paar minuten geleden zijn maaginhoud uitgekeerd op de vloer..
Ik ga er vanuit dat de ontwormingskuur niet heeft aangeslagen..  (met dat ik dit schrijf heeft hij weer een flinke berg neergelegd)
Morgen even de da bellen met wat te doen wat betreft de kuur..

Maar mijn vraag is nu, er staat nog pens op het menu voor vandaag.. Hij zou het eigenlijk zo krijgen. Doe ik er verstandig aan om dit over te slaan en het morgenvroeg te geven??
Laatst gewijzigd door Nadia op vr 19 feb 2010, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#1524982
Jolanda was gister nog op msn online!! Ze had me geadviseerd om de pens in iedergeval niet te geven..

Dan ga ik zo maar eens de da bellen voor een onderzoek. Want hij rijd constant sleetje..Maar hij doet het ALLEEN als we terug komen van wandelen. Ik dacht eerst dat het een aangeleerd iets was. Maar wil toch even weten of hij geen wormen heeft of evt de anaalklieren onstoken/vol heeft..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door