Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door **Jolanda**
#1515819
Jawel; Duster eet geen yoghurt, oke oke, max 4x likken en daarna vind hij het wel welletjes. Zelfs als ik de voerbak onder zijn neus in duw loopt hij achteruit en probeerd dan echt de voerbak te ontwijken....alsof ik er vergif in gestopt heb >:(

Ik wil toch dat hij iets van probiotica binnen krijgt dus; wat kan ik halen ipv yoghurt, is makkelijk aan te komen en betaalbaar?
Of zou ik vleesvocht door de yoghurt mengen? Met groente erdoor proeft hij het niet eens :(
Door Nadia
#1515832
Of kwark.. Das ook niet te duur.. Ik heb hier nog een pot of 6 staan.. Je mag best wat meenemen, anders is het ook zo zonde gekocht..

Wellicht een eitje erdoor.. Of idd honing, vleesvocht is een idee, of een beetje roosvicee..
Door Esther Q
#1515869
Je kunt ook kefir proberen, nog een iets ander smaakje. Evt. mengen met idd iets van honing, of vis ofzo.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1515984
en met een eitje of met groente er door?

hier krijgen ze het na de ochtendwandeling en dat is rennen er heen,ze vinden de kefir heerlijk
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1515986
Hütekase, pens, restje jus, likje slagroom, eitje, om maar wat idee-tjes op te noemen.
Door Anne in Zweden
#1515988
Laat ´m een babbeltje maken met Scotch; die eet niets rauw zonder dat er een scheut yoghurt doorheen zit  ::)...

Inderdaad, opleuken met iets wat ie wel lekker vindt. Ik kwak er hier groentenmix doorheen; daar zit zoveel lekkers in dat ze de yoghurt probleemloos mee oplebberen.
Door mysmoothcollies
#1516177
Misschien heeft hij er gewoon geen behoefte aan???Mijn oudste hond in eerste instantie ook niet, die moest er echt aan wennen, nu vind ze het (biologische) Karnemelk wel lekker.
Door 202Spots
#1516383
[quote="Jol"]
Jawel; Duster eet geen yoghurt, oke oke, max 4x likken en daarna vind hij het wel welletjes. Zelfs als ik de voerbak onder zijn neus in duw loopt hij achteruit en probeerd dan echt de voerbak te ontwijken....alsof ik er vergif in gestopt heb >:(
[/quote]
Geef je dan alleen yoghurt ?
Wanneer je 'n eetlepel of 2 door 't andere eten in de bak roert dan eet ie 't gelijk op toch ?
Yogurt kan gewoon met ander eten gemengd worden hoor.
Door **Jolanda**
#1518377
Ik wil de yoghurt/probiotica als extra geven.

Normaal doe ik er indd niks doorheen, heb wel eens groente geprobeerd maar dan likt ie niet 1x. Ik zal de volgende keer eens vleesvocht er doorheen doen en anders probeer ik wel wat jus of zo.
Bedankt voor de tips, want als het een niet lukt kan ik het andere proberen ;)

Ik ben er inmiddels achter dat Duster niet de makkelijkste van het stel is. Hij vind het zelfs niet erg wanneer Kyra zijn yoghurt opeet.

[quote="Lizzy"]
De acidophilus van Akropharma is niet zo duur.
[/quote]
Waar kan ik dat krijgen Lizzy?
Door Hertog
#1518524
De ene yoghurt is de andere niet. Hier eet hondje wel de Oostenrijkse yoghurt en likt graag karnemelk. Yoghurt van AH laat hij staan.
Uitproberen dus.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door