Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door missym
#1510407
hallo allemaal,

dit is mijn eerste berichtje hier op barfplaats.
ik heb een gezinnetje van 5 personen, waaronder 3 kids.

volgende week zaterdag krijgen we een cavalier pup
en die gaan we carnbibest geven.
maar hoeveel carnibest moet ik gaan geven per dag?

ik las ergens 7% van het lichaams gewicht, klopt dat?

bedankt alvast!
#1510433
als je de worst gekocht hebt kun je het makkelijkste een uurtje laten staan en dan in plakjes snijden/ hakken en de rest in de koeling of terug de diepvries in
omdat een pup niet alles meteen kan opeten ;)
was hier ook ff wennen aan die worsten haha
#1510561
Het velletje is van plastic... zou ik niet geven ;) :P

Ik zou de kg rollein 2en snijden en de ;ene helft in een bakje in de koelkast en de andere helft in een plastic zakje terug de vriezer in. Je pup gaat verhoudings gewijs (met volwassen hondjes) veel eten. Zo'n pondje gaat er zo doorheen (mijn pup krijgt bijna een pond per dag , maar die is 14 weken en 6 kilo)
Door Nynke
#1512079
welkom op BP  :) :) :) :) 

Wat goed dat je voor CB gekozen hebt !!  Dat is mijn favoriete merk kvv :) als ik (de hondjes) niet zou barfen, zou het CB zijn en in de vakanties voer ik dat ook altijd !!!
#1512122
Voedingsadvies van mijn fokkert voor Guus

8 uur: 38 gram
12 uur: 25 gram
4 uur: 38 gram

na 2 weken mag je al opvoeren naar 150 gram per dag en dan 3 weken later mag je 200 gram geven.
Sommige energieke pups kunnen ook tijdelijk 300 gram krijgen maar dat is meestal maar voor een maand.

Guus kreeg dat ook. Die eet nu nog 300 gram en is bijna 2 jaar  ;D. En Danny eet vaak wel meer dan dat. 'T is dus per hondje verschillend maar dit kun je rustig aanhouden. De tijden kan ik je ook aanraden!
#1515006
ben blij met de positieve reacties voor ons keuze voor carnibest!

bloemmetje , bedankt voor het schematje!

zaterdag gaan we haar ophalen, en ze zal denk ik eerst nog wel een paar dagen op haar oude voeding moeten.


ik vertel nog hoe ze het op carnibest doet.
#1515173
[quote="missym"]
ben blij met de positieve reacties voor ons keuze voor carnibest!

bloemmetje , bedankt voor het schematje!

zaterdag gaan we haar ophalen, en ze zal denk ik eerst nog wel een paar dagen op haar oude voeding moeten.


ik vertel nog hoe ze het op carnibest doet.

[/quote]
Ik heb onze  pup  vorig jaar ,gelijk de volgende dag op cb gezet (we waren pas tegen de avond thuis,vandaar nog 1 maaltijd br*k)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door