Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Hertog
#1503250
Nu hij een meer ervaren barfer is wilde ik het nog 1 keer proberen maar nee, eend hoeft hij niet. Ook geen tamme eend. Zelfs niet na een dag vasten. Niets aan te doen. Dus eend weg en later op de dag fazant karkas gegeven met de organen er nog in. Het lijkt wel of hij er geen raad mee weet. Hij heeft het uit de bak gehaald en ging voor de deur zitten. Toen ik naar buiten ging begon hij het karkas te likken. Ik mocht het pakken maar hij wilde het graag meteen terug. Daarna heb ik het een poosje vast gehouden en hij knabbelde er als een juffershondje heel voorzichtig stukjes af. Wilde daarna het hele stuk weer hebben om het ergens in de tuin neer te leggen. Gekke hond. Nu moet hij inmiddels wel erge trek hebben. Want eergister bestond zijn halve maal uit eend die hij niet gegeten heeft. Gister bestond zijn maal uit eend die hij niet gegeten heeft en vandaag uit fazant waar hij wat van geknabbeld heeft.
Herkend iemand dit gedrag?
Wat kan ik nu het beste doen?
Hondje is aan de magere kant. Eet zijn maaltijden meestal met smaak op. Eend lust hij niet. Fazant is nieuw voor hem.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1503353
Fazant wordt door Tika ook niet gegeten, die vertoond dan het zelfde gedrag....
Ik geef het domweg niet meer, andere dingen eet ze met smaak op.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1503491
fazant karkassen gaat nog wel, maar nekken gaan hier moeilijk er in. Ik geef ze gewoon niet meer
Wat betreft het eet gedrag.......is persoonlijk. Er zijn mensen die zeggen en blijven voorschotelen totdat ze gaan eten. Ik bied het 2 dagen aan, maar dan ligt het er ook nog aan voor welke hond (Vienna mijn oude poedel ben ik niet meer zo "streng" en krijgt gelijk 's avonds al wat anders als ze het niet lust), en als ze na 2 dagen nog weigeren, krijgen ze van mij iets anders en word het gewoon enkele maanden van het meu geschrapt
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door