Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1496893
Het klinkt natuurlijk allemaal erg goed. Maar dit zit er in:

Samenstelling dragees:
gestabiliseerd extract van gecultiveerd, met de hand geselecteerd, speciaal gedroogd mosselextract (perna canaliculus), gist, zeealgenmeel, calciumcarbonaat

Het hoofdbestanddeel is dus groenlipmossel. En dat is echt wel goed spul hoor maar je mag er beslist geen wonderen van verwachten. Ik zou trouwens liever een groenlipmossel supplement geven zonder gist. Want aan gist heeft niemand wat. En aan calciumcarbonaat heeft ook niemand wat, eerlijk gezegd.
Door Jojo
#1496922
Bedankt voor je reactie! Ik heb ook al gedacht dan beter puur groenlipmossel te geven.. Tja en gist... Ik vind het zooo dubieus. Er zijn fokkers die er bij zweren, die kiepen hun honden vol met biergist. Geweldig! Maar ja... ook de nadelige dingen die er over gezegd worden vind ik wel aannemelijk :-\
Wat is nou goed he! Je wilt er alles wel inkieperen dat goed voor ze is om ze maar het liefst zo probleemloos mogelijk 100 te laten worden, ken je dat ::)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door