Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sharke
#1494285
Onze berner sennen krijgt Smuldier vers vlees in worsten glutenvrij. De prijs is onlangs bijna verdubbeld, van 18 naar 29 euro. Dat is 2,90 euro per kg. Volgens de leverancier Jumper lag was die prijs al langer aan de orde, maar hebben zij mij dit abusievelijk niet eerder in rekening gebracht. Merkwaardig. Wie heeft dezelfde ervaring en weet meer? Ook tips over een betaalbaar en gezond alternatief KVV?
Door wijkje
#1494434
Ik heb ooit ook de worsten besteld..Maar daarna niet meer..Dus of ze nu duurder zijn geworden weet ik dus niet..
Wel is nu de glutenvrije versie van Smuldier (in bakjes) te verkrijgen in de supermarkt voor 0,59 cent..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1494438
beetje belachelijk zeg, dat het wat in prijs omhoog gaat oke, maar direct verdubbelen..
een gezond alternatief voor kvv is barfen!
wil je kvv blijven geven dan is kivo ook een kvv voor een betaalbare prijs..
Door Ons Elftal
#1494725
Ik heb verleden week nog een bestelling gekregen (door Mulder zelf laten bezorgen) en heb nog gewoon € 15,50 per 10 kg betaald.
Door bellosca
#1494843
Ik betaal ook 15.50 voor 10 kg Complete vlees glutenvrij en 21.40 voor Rund/rijst glutenvrij, geleverd door Mulder Diervoeding. Ik moet dan wel minimaal 120 kg bestellen.
Door Ons Elftal
#1494850
[quote="bellosca"]
Ik betaal ook 15.50 voor 10 kg Complete vlees glutenvrij en 21.40 voor Rund/rijst glutenvrij, geleverd door Mulder Diervoeding. Ik moet dan wel minimaal 120 kg bestellen.
[/quote]

Ja, ook ik bestel meer dan 120 kg en ik bestel ook rechtstreeks bij Mulder
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1495258
[quote="Hitam"]
Dat zijn inkoopsprijzen, kan als het goed is alleen als je een kvk nummer hebt.
[/quote]

Nee hoor, op de prijslijst staat "kennellijst" en voor zover ik weet kan iedereen daar gewoon van bestellen.
Door bellosca
#1495265
[quote="Angelique"]
Nee hoor, op de prijslijst staat "kennellijst" en voor zover ik weet kan iedereen daar gewoon van bestellen.
[/quote]

Dat klopt!  ::)
Door Ons Elftal
#1495535
Iedereen kan inderdaad bestellen als de minimale afname maar 120 kg. Het is zelfs goedkoper geworden. De prijs voor de vlees compleet worsten glutenvrij is nu € 14,50 per 10 kg. Heb het nog even nagekeken en dat heb ik inderdaad de laatste keer ook betaald.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1495592
Volgens mij is er niet eens een minimale bestelhoeveelheid, maar is 120kg. de voorwaarde om het franco thuis afgeleverd te krijgen.

Ts moet maar eens goed gaan rondshoppen, want zo te lezen betaald hij nu veel te veel.
Door Ons Elftal
#1495706
[quote="Angelique"]
Volgens mij is er niet eens een minimale bestelhoeveelheid, maar is 120kg. de voorwaarde om het franco thuis afgeleverd te krijgen.

[/quote]

Het is wel de minimale hoeveelheid die afgenomen moet worden, staat namelijk boven de rij prijzen: minimale afname 120 kg: 
Ik heb de lijst per 01-01-2010.
Het was of is inderdaad ook de minimale hoeveelheid om het gratis thuis te laten bezorgen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1495765
[quote="Ons Elftal"]
Het is wel de minimale hoeveelheid die afgenomen moet worden, staat namelijk boven de rij prijzen: minimale afname 120 kg: 
Ik heb de lijst per 01-01-2010.
Het was of is inderdaad ook de minimale hoeveelheid om het gratis thuis te laten bezorgen.
[/quote]

Op de (oude) lijst die ik hier heb staat dat niet. Maar maakt niet uit, is goed om te weten :)
Door boots16
#1495951
hallo

ik geef ook smuldier vlees compleet(gluten vrij) en bestel het bij de jumbo per doos meestal 5 dozen is 24 kilo
en betaal 0,49 cent per pakje 400gr
Laatst gewijzigd door boots16 op ma 25 jan 2010, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door