Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door marye
#1491659
Ben ik nou de enige gek die het heel leuk vind om regelmatig een nieuw menu voor mijn hond te maken?
Heb wel gemerkt dat het niet handig is om het steeds helemaal om te gooien, omdat ik het per dagporties in de vriezer heb liggen.
Maar ik maak er gewoon een weekmenu bij voor een nieuwe bestelling.
Hebben jullie dat ook?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1491667
In het begin vondt ik het erg leuk te knutselen ermee en nog eens te knutselen.
Nu heb ik geen menu meer, maar kan dagelijks kiezen wat ik ga pakken, das net zo leuk  :)
Door marye
#1491670
[quote="May Linn"]
In het begin vondt ik het erg leuk te knutselen ermee en nog eens te knutselen.
Nu heb ik geen menu meer, maar kan dagelijks kiezen wat ik ga pakken, das net zo leuk  :)
[/quote]

Ik stel al 3 jaar samen en vind het nog steeds leuk :-X
Ach, het houd je van de straat :biggrin2:
Door Benjy en Misty
#1491675
Zelf vind ik het ook leuk om een menu te maken voor Benjy. Ik heb nu een 4 weken menu maar ik ben nog niet tevreden. Ik heb te weinig afwisseling aan spiervlees dus dat moet er nog bij incl. levertjes.

Wanneer ik een menu klaar heb wijk ik er in de praktijk ook wel eens van af om diverse redenen als bezoek, de ontlasting, om ruimte te maken en dus een groot karkas uit de vriezer halen, vergeten iets uit te leggen en dus even iets pakken wat sneller ontdooit. Gelukkig vergeet ik het nu bijna nooit meer want ik heb nu het ritueel dat wanneer Benjy klaar is met eten dat ik het volgend menu uit de vriezer pak.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door