Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1467680
Kojak is vandaag officieel 1 jaar aanvalsvrij !!!!! Zero, Nul, Niks ! Nooit verwacht dat ik dat zou kunnen zeggen, wat is het toen een verschrikkelijke periode geweest. Niet dat ik zeker ben dat Kojak nooit meer een aanval krijgt, wie weet word het volgende maand erger dan ooit. Maar omdat het NU en het afgelopen jaar zo goed is gegaan gaan we proberen af te bouwen met zijn fenobarbital. Gemengde reacties, misschien zijn we te enthousiast, maar wie weet kan hij een poosje zonder, of zelfs heel lang zonder. Het is toch redelijk zwaar spul dus als het niet hoeft, dan liever niet natuurlijk. De komende tijd hoop ik een bevestiging te krijgen dat hij daadwerkelijk zonder kan ! En anders ? tja, dan hebben we het in ieder geval geprobeert. We hebben nog even het vuurwerk af willen wachten en er was geen enkele aanval te bespeuren. Maandag beginnen we, ik kan haast niet wachten WHOOEEEHOOEEE!!!!
:yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Laatst gewijzigd door kojak op wo 05 mei 2010, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door