Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door helmi6669
#1459846
Ik heb Farmfood pens in de vriezer en ik wil mijn cavjes een dagje pens geven maar moet ik dan net zo veel geven als dat ik normaal aan KVV geef of moet de hoeveelheid meer zijn??
alvast bedankt voor jullie reacties  :)
Door Lizzy
#1459853
Pens bevat minder calorieen dan spiervlees. Dus je mag best wat meer geven. Je mag ook een gelijke hoeveelheid geven. Met een rauw eitje erbij ofzo! Als er al veel pens in het KVV zit dat je geeft, dan heeft een dagje pens niet echt veel toegevoegde waarde. Dan zouden bijv. hele, rauwe sardientjes of iets meer toegevoegde waarde hebben.
Door helmi6669
#1459856
Ik maak deze pens op en dan is het klaar, de rest gewoon via KVV en misschien in de toekomst over op BARF maar eerst maar ff wennen..... heb gisteren een minivriezertje (speciaal voor de honden) gekocht en een hoeveelheid aan verschillende soorten Haaksbarf en wat eendennekken. Het is niet de bedoeling ze vaker alleen maar pens te geven.... En ik zal er een eitje bij doen, vinden ze vast lekker  ;)
Nog even over de sardientjes: moet ik de inhoud daar uit halen of mogen ze in het geheel opgegeten worden?
Bedankt weer....
Laatst gewijzigd door helmi6669 op do 24 dec 2009, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1459871
[quote="helmi6669"]
Ik maak deze pens op en dan is het klaar, de rest gewoon via KVV en misschien in de toekomst over op BARF maar eerst maar ff wennen..... heb gisteren een minivriezertje (speciaal voor de honden) gekocht en een hoeveelheid aan verschillende soorten Haaksbarf en wat eendennekken. Het is niet de bedoeling ze vaker alleen maar pens te geven.... En ik zal er een eitje bij doen, vinden ze vast lekker  ;)
Nog even over de sardientjes: moet ik de inhoud daar uit halen of mogen ze in het geheel opgegeten worden?
Bedankt weer....

[/quote]

Ze mogen de sardientjes helemaal heel en rauw opeten, met alles erop en aan. De meeste honden vinden de sardientjes lekkerder als je ze even in warm later legt. Dan worden ze weer wat zachter.
Door helmi6669
#1459903
[quote="Lizzy"]
Ze mogen de sardientjes helemaal heel en rauw opeten, met alles erop en aan. De meeste honden vinden de sardientjes lekkerder als je ze even in warm later legt. Dan worden ze weer wat zachter.
[/quote]

dat ga ik zeker proberen!!!!
Door Robert & Mirjan
#1459927
Pens geef ikzelf 1 a 2 keer in de week of met ei en/of groente fruitpapje ter aanvulling op kvv.
Sardientjes maken wij wel schoon ivm kotsen als ik het laat zitten dan gaat alles goed. Wel krijgt ze dit maar 1 keer in de week.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door