Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Gijsbert
#1426618
Ik geef mijn hond nog brokjes in combinatie met versvlees. EErst kreeg de hond ook een poosje de Bio/Organic knabbelstaafjes van Yarrah waar op de verpakking staat dat het 93% vlees bevat.

Wat kan ik nu het beste als knabbelstaaf of bot geven?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1426634
die knabbelstaafjes zeker niet!
geef je hond dan kippenekken, kipkarkassen, kwartel, parelhoen of een flinke lap pens..
zal die brokken ook maar wegdoen want daar zie ik totaal geen meerwaarde van..
Door Happy Tail
#1426710
als je je hond gewoon lekker laat knagen op een kipkarkas, eendennek, eendenvleugel, lapje pens ed dan hebben ze helemaal geen behoefte meer aan die knabbelstaven.

als je een tussendoortje zoekt dan zou ik gaan voor gedroogde pensstaafjes of andere gedroogde dingen; dat is tenminste 100% vlees
Door Gijsbert
#1426746
Zij krijgt deze knaagstaafjes ook niet als hoofdmaaltijd. Omdat deze staafjes nu op zijn, heb ik informatie over nieuwev kauwproducten opgevraagd bij Smuldier.
Door Nadia
#1426856
Ik zou het ook zoeken in gedroogd orgaan. (of resten)

Pensstaven (zowel rund als schaap), konijnenoren gedroogd, runderoren, varkensoren leversticks enzzz
Door Netty
#1430500
Tof doet een moord voor gedroogde strot...........meurt als een gek, maar ze vindt het heerlijk
Door bloemetje
#1430505
Gedroogde pensstaafjes, gedroogde kipfilet (C1000) of gedroogde kipnekjes (dsz). Mocht je naar de Winner gaan dit weekend kun je je lol op betreft gedroogde spullen  :biggrin2:
Door rheawithpixels
#1430513
[quote="bloemetje"]
Gedroogde pensstaafjes, gedroogde kipfilet (C1000) of gedroogde kipnekjes (dsz). Mocht je naar de Winner gaan dit weekend kun je je lol op betreft gedroogde spullen  :biggrin2:
[/quote]

Alleen daarom is de Winner inderdaad al leuk  :D
*bigshopper tas mee*
Door bloemetje
#1430563
[quote="rheawithpixels"]
Alleen daarom is de Winner inderdaad al leuk  :D
*bigshopper tas mee*
[/quote]

Yep  8) Bloemetje heeft haar rugzak al klaar staan  :biggrin2:
Door rheawithpixels
#1430636
[quote="bloemetje"]
Yep  8) Bloemetje heeft haar rugzak al klaar staan  :biggrin2:
[/quote]

En op tijd er naartoe zodat je kan parkeren in de Rai zelf, want anders loop je zo te slepen  ;D
(Spreek uit ervaring toen ik vorig jaar 7 kilo terug moest dragen lol)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door