Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1406291
ik stel u voor aan:  VERSLINDER de kat die alles in minder dan een minut weg werkt!
en zijn hulp"je": GRAAFMACHIENE de kat die alles eet maar dan wel goed kouwd :P!

en deze 2 super katten hebben sins ik begon met ze ( 2 weken geleden) nog geen een keer iets geweigerd ( behalven brokjes, en na het proven van honden kvv de katten kvv ::))
wat ik ze ook voor zet, het verdwijnt:

rund
kalkoen
lam
paard
kip
vis
eendagskuiken
muis
en pens ( honden kvv, die hadden ze gejat en toen wouden ze die slapen fijngemalen katten kvv niet meer  :-X ::))

ze krijgen vandaag denk ik of hamster of helen sardientjes  :biggrin2: ik kan nog niet kiezen wat ik wil proberen met ze ::)

ik zal dadelijk nog wat foto's neer zetten van de eerste keer eendagskuiken en muis, daar wederen ze trouwens echt heel fel van!

het gegrom en geblaas steeg op van het balkon :o
ik heb er van genoten  ;D
Laatst gewijzigd door jasmijn op di 03 nov 2009, 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#1407173
nou hier zijn een paar foto's, je moet ze wel van achter naar voor bekijken.
ik weet nog niet hoe ik ze in de goede volgeworden moet zetten.
comentaar komt er ook nog bij maar ik heb het even gehad.

http://s829.photobucket.com/albums/zz21 ... s%20vlees/

veel kijk plezier.

ik zet op deze site regelmatig foto's dus over niet al te langen tijd kunnen jullie hier ook genieten van foto's waar op ze met hamster, ratten en nog meer bezich zijn.

ik hoop dat jullie het leuk vinden
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door